Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

partie

  • Wnioskujący o referendum ws. ACTA nie chcą współpracy z partiami

    Chcemy, aby to było referendum obywatelskie, niepowiązane z żadną opcją polityczną - tłumaczy Marek Kinstler, przedstawiciel zespołu zwolenników referendum skupionych wokół strony referendumacta.pl. Na razie udało się im zebrać pod swoim wnioskiem co najmniej 250 tys. podpisów, ale nie jest to jedyna tego typu inicjatywa w Polsce.  więcej
    31-01-2012, 00:14, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • Rosyjski bloger zamierza utworzyć własną partię


    Alexey Yushenkov na lic. CC
    Aleksiej Nawalny, znany rosyjski prawnik i bloger od lat walczący z korupcją, zapowiedział utworzenie własnej opozycyjnej partii demokratycznej. W radiu Echo Moskwy oświadczył, że jest gotów walczyć także o urząd prezydenta.  więcej
    28-12-2011, 09:26, aws, Lifestyle
  • Tajemnica sukcesu Ruchu Palikota


    © TPopova at istockphoto.com
    Janusz Palikot, który wprowadził nowe ugrupowanie do Sejmu, w październiku występował w mediach częściej od Donalda Tuska - wynika z badania Scena Polityczna przeprowadzonego przez agencję PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Choć kampania Ruchu Palikota kosztowała najmniej ze wszystkich partii parlamentarnych i szacowana jest na 1-2 mln zł, to wartość artykułów, w jakich pojawiło się nazwisko jego lidera, przekroczyła 113 mln zł.  więcej
    15-11-2011, 20:30, komunikat prasowy, Media
  • Wybory 2011: sondaże sobie, a media sobie


    © TPopova at istockphoto.com
    Wyniki częstotliwości występowania nazw partii w prasie mocno różnią się od przedwyborczych sondaży - wynika z badań agencji informacyjnej PRESS SERVICE Monitoring Mediów. Prawo i Sprawiedliwość pojawia się w artykułach znacznie częściej od Platformy Obywatelskiej. Partię rządzącą wyprzedza również Sojusz Lewicy Demokratycznej.  więcej
    07-10-2011, 17:37, komunikat prasowy, Media
  • Badanie użyteczności partyjnych serwisów wyborczych - znamy wyniki


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Czytelnicy Dziennika Internautów mogli w tym tygodniu wziąć udział w badaniu użyteczności serwisów wyborczych najpopularniejszych partii w Polsce. Zdecydowanym zwycięzcą okazała się Platforma Obywatelska, której strona w każdym z trzech zadań uzyskała najlepsze rezultaty. Jednak nie wszystkie partie polityczne pomyślały o internautach przed wyborami.  więcej
    06-10-2011, 10:31, PATRONAT MEDIALNY, Lifestyle
  • Która partia ma najlepszy serwis wyborczy?

    Symetria i Dziennik Internautów organizują badanie użyteczności serwisów wyborczych najpopularniejszych partii w Polsce. Sprawdź, ile czasu zajmie Ci znalezienie podstawowych informacji dotyczących wyborów.  więcej
    04-10-2011, 10:03, PATRONAT MEDIALNY, Lifestyle
  • Przedwyborczy ranking - Palikot na podium


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Donald Tusk, Jarosław Kaczyński, Janusz Palikot - to pierwsza trójka najczęściej występujących w prasie liderów polskich partii politycznych. Ofensywa medialna tego ostatniego jest na tyle ostra, że wyprzedza nawet przedstawicieli partii parlamentarnych - wynika z przedwyborczej edycji badania „Scena Polityczna”.  więcej
    30-09-2011, 19:30, komunikat prasowy, Media
  • Kampania wyborcza nabrała rozpędu


    © TPopova at istockphoto.com
    Ponad 13 tysięcy publikacji na temat polskich partii politycznych ukazało się w prasie w sierpniu. To znak, że kampania wyborcza rozkręciła się na dobre. Liczba tekstów osiągnęła pułap o jedną trzecią wyższy aniżeli przeciętnie podają nam dziennikarze w okresie pomiędzy wyborami - wynika z danych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    18-09-2011, 16:44, komunikat prasowy, Media
  • Fala krytyki zalewa polityków


    © TPopova at istockphoto.com
    W przedwyborczym okresie szefowie partii politycznych mają coraz więcej powodów do zdenerwowania. W prasie z miesiąca na miesiąc więcej miejsca zajmują tematy polityczne, a jednocześnie częściej krytykuje się liderów ugrupowań. W lipcu wskaźnik publikacji negatywnych osiągnął niespotykany w poprzednich miesiącach poziom – wynika z badania „Scena Polityczna” przeprowadzonego przez PRESS SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    26-08-2011, 11:51, komunikat prasowy, Media
  • Widać pierwsze jaskółki kampanii wyborczej


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Kampania w mediach zaczyna być już dostrzegalna. Prasa zachowuje się w coraz większym stopniu typowo dla okresu przedwyborczego. W czerwcu po raz drugi z rzędu zwiększyła się liczba publikacji o partiach politycznych i ich liderach – wynika z badania „Scena Polityczna” wydanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    30-07-2011, 13:02, komunikat prasowy, Media
  • Ulotki i billboardy politycy zamieniają na konta na Facebooku


    © aleksandar radovanovic - fotolia.com
    Samorządowcy rezygnują z ulotek i przechodzą do internetu. W tegorocznych wyborach samorządowych partie polityczne przeznaczą nawet dwa razy więcej pieniędzy na kampanię w sieci niż cztery lata temu.  więcej
    29-10-2010, 14:14, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • PiS zbiera sympatyków w sieci


    © BVI Media - Fotolia.com
    Jeszcze nie członkowie Prawa i Sprawiedliwości, ale już nie zwykli fani. O kim mowa? O sympatykach PiS, którzy mogą się rejestrować na specjalnej partyjnej witrynie, anonsowanej jeszcze we wrześniu ubiegłego roku. Ugrupowanie ma wielki cel - chce zgromadzić co najmniej 40 tysięcy osób. Co takiego ma im do zaoferowania?  więcej
    18-03-2010, 07:56, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Polska Partia Piratów ma kłopoty


    Dziennik Internautów
    Partia Piratów zostanie najprawdopodobniej wykreślona z ewidencji ugrupowań politycznych - dowiedział się Dziennik Internautów. Powodem jest niezłożenie sprawozdania finansowego za 2008 rok w terminie. Zdaniem Błażeja Kaczorowskiego, prezesa partii, nic złego się nie stanie, gdyż... jest to wygodna sytuacja dla jego ugrupowania.  więcej
    11-06-2009, 22:22, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Eurowybory: wielu internautów niezdecydowanych


    © sven hoppe - fotolia.com
    Partie polityczne powinny jeszcze powalczyć o głosy internautów, bo duża ich część nie podjęła decyzji w sprawie głosowania 7 czerwca. Większość tych zdecydowanych deklaruje, że odda głos na PO. Na kolejnych miejscach są PiS oraz SLD-UP - wynika z sondażu przeprowadzonego przez Polskie Badania Internetu (PBI).  więcej
    04-06-2009, 10:33, Marcin Maj, Lifestyle
  • Jak partie reklamowały się online

    Ostatnia kampania parlamentarna nie była zbyt intensywna w internecie - uważają analitycy firmy Observer. Oczywiście wzrost emisji reklam politycznych był w październiku br. zauważalny, jednak - według wspomnianej firmy - można było odnieść wrażenie, że był tylko przykrym obowiązkiem, które największe sztaby musiały wypełnić.  więcej
    29-10-2007, 08:04, mc, Pieniądze
  • Strony partii nieprzyjazne dla niepełnosprawnych

    Strony internetowe partii politycznych nie są dostosowane do potrzeb osób niewidomych i niedowidzących. Ich administratorzy najczęściej nie dbają o należyty opis linków i grafik, a zdarza się nawet, że strona serwuje osobom niepełnosprawnym... spam.  więcej
    17-10-2007, 11:16, Marcin Maj, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)