Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

naprawa

  • Uwaga na iPhone 4! Ekran łatwo się tłucze


    Apple
    Potwierdza to firma Suare Trade, niezależny amerykański dostawca gwarancji konsumenckich. Uszkodzenia ekranu zdarzają się w przypadku iPhone 4 częściej o 82% niż w przypadku iPhone 3GS. Większa jest także ogólna liczba zgłaszanych awarii.  więcej
    13-10-2010, 10:40, Marcin Maj, Technologie
  • Zepsuł się sprzęt kupiony "na firmę"? Dowiedz się, jakie masz uprawnienia


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    "Po około roku używania laptopa zauważyłem, że klawiatura jest wybrzuszona i dotyka do matrycy. W związku z tym wysłałem laptopa na gwarancję (Door-To-Door) do serwisu koło Warszawy" - opowiada jeden z Czytelników Dziennika Internautów, który od końca listopada ub.r. (!) nie może się porozumieć z HP w sprawie naprawy sprzętu. Jako że laptop został kupiony "na firmę", nie może też liczyć na pomoc rzecznika konsumentów.  więcej
    08-04-2010, 13:51, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników
  • Darmowa płyta ratunkowa od AVG


    © Franz Pfluegl - Fotolia.com
    "Płytę ratunkową" umożliwiającą uruchomienie komputera z uszkodzonym lub zainfekowanym system Windows udostępniła firma AVG Technologies. Rozwiązanie bazuje na Linuksie, ale adresowane jest do wszystkich.  więcej
    25-03-2010, 13:15, mm, Technologie
  • Długie naprawy gwarancyjne - co można zrobić?


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    Jeśli nie możesz doczekać się naprawy gwarancyjnej, to nadal możesz próbować zwrócić towar sprzedawcy. Warto o tym pamiętać, bo jak dowiedział się Dziennik Internautów z listów od Czytelników, serwisy nierzadko długo przetrzymują sprzęt i nie zawsze zwracają go w dobrym stanie.  więcej
    03-12-2008, 11:28, Marcin Maj, Interwencje
  • Z gadżetami nie zawsze sobie radzimy


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    Połowa badanych użytkowników komórek i komputerów potrzebuje pomocy innych, aby poradzić sobie z problemami, jakie powodują te urządzenia – wynika z badań Pew Internet and American Life Project. Zdaniem badaczy technologie szybciej zyskują popularność, niż stają się zrozumiałe dla ogółu społeczeństwa.  więcej
    18-11-2008, 08:46, Marcin Maj, Lifestyle
  • HP Polska: naprawa notebooka może potrwać 30 dni


    włodi / zdjęcie na licencji CC
    Naprawa notebooka niewprowadzonego oficjalnie na polski rynek może potrwać do 30 dni – wyjaśnił Dziennikowi Internautów przedstawiciel HP Polska Dariusz Wałach. O sprawę spytaliśmy w związku z listem Czytelniczki, która na naprawę sprzętu czeka ponad 2 miesiące.  więcej
    04-11-2008, 12:45, Marcin Maj, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)