Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

naprawa

  • Założenie serwisu GSM - o czym warto pamiętać?


    Unsplash
    Prawie każda osoba posiada telefon komórkowy. Smartfony towarzyszą nam praktycznie cały czas, ułatwiając komunikację z innymi, służąc do pracy czy rozrywki. Wraz z rozwojem branży elektronicznej wzrasta również zapotrzebowanie na punkty naprawy urządzeń mobilnych. To więc doskonały moment dla każdego, kto pragnie otworzyć własny serwis GSM!  Podpowiadamy, jakie podstawowe kroki warto podjąć oraz jakie czynniki uwzględnić przy jego zakładaniu.  więcej
    22-11-2023, 17:35, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Serwis maszyn oraz urządzeń do obróbki metalu - zadanie dla najlepszych!


    Envato Elements
    Urządzenia, z których korzysta się w przemyśle przy obróbce metalu, to złożone, zaawansowane technologicznie projekty. By mogły działać prawidłowo, konieczny jest ich stały monitoring, serwisowanie i natychmiastowa reakcja w przypadku awarii. Jak powinno się reagować, gdy prasa czy gilotyna odmówią posłuszeństwa? Gdzie szukać sprawdzonych usług serwisowych?  więcej
    28-03-2023, 08:52, Artykuł partnera, Technologie
  • Naprawa turbosprężarki - krok po kroku

    Układ turbodoładowania to obecnie niezbędne wyposażenie znacznej większości pojazdów osobowych. Dzięki niemu zwiększa się moc silnika spalinowego przy zachowaniu optymalnego spalania mieszanki paliwowej. Ponieważ turbina pracuje w ciężkich warunkach, podlega dużym siłom, mocnym przeciążeniom, sile obrotowej, wysokiej temperaturze, stosunkowo często może dochodzić do jej usterek. Uszkodzenie nie zawsze musi oznaczać zakończenie jej żywotności. W przypadku wielu awarii możliwa jest bowiem naprawa turbosprężarki, która składa się z kilku etapów wykonywanych w specjalistycznych warunkach serwisowych. Mimo swojej złożoności proces naprawczy trwa zwykle od 24 do 48 godzin. Jego efektem jest produkt o parametrach i jakości odpowiadającej oryginalnej, nowej części.  więcej
    04-08-2022, 08:26, Artykuł poradnikowy, Publikacja_partnera
  • Naprawa i regeneracja pomp i silników hydraulicznych - czy jest opłacalna?

    Pompy hydrauliczne są najważniejszym elementem jeżeli chodzi o prawidłowe działanie systemu hydraulicznego. Pompy potrafią wytworzyć odpowiednie ciśnienie, które następnie zasila układ hydrauliczny, gdzie środek przekazu w formie cieczy staje się w ten sposób przekaźnikiem energii. Nie od dziś wiadomo, że gdyby nie urządzenia zasilane pompami hydraulicznymi wiele branży przemysłowych miało by problem z prawidłowym funkcjonowaniem. Aby w przyszłości zapobiec występującym usterkom warto skorzystać z usług doświadczonego serwisu HydroMotor, który zajmuje się nie tylko dystrybucją ale także naprawą i regeneracją pomp i silników hydraulicznych.  więcej
    15-06-2021, 12:26, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Kiedy ekran twojego laptopa nadaje się do naprawy?

    Uszkodzenie matrycy to jeden z częstszych problemów spotykanych przez użytkowników laptopów. W niektórych sytuacjach z drobnymi usterkami da się żyć, inne za to wymagają naprawy lub wymiany sprzętu. Kiedy jest dobry czas na oddanie urządzenia do serwisu?  więcej
    29-01-2021, 19:53, Artykuł poradnikowy, Porady
  • Prawo do naprawiania sprzętu pojawi się w Europie? Europosłowie o tym pomyśleli


    Shal Farley
    Zagwarantowanie prawa do naprawiania, ale też ukrócenie planowego postarzania produktów - te zagadnienia są przedmiotem rezolucji, nad którą już pracuje Parlament Europejski. Producenci sprzętu nie będą tym zachwyceni, ale wśród konsumentów poparcie dla idei będzie duże.  więcej
    14-03-2017, 09:48, Marcin Maj, Pieniądze
  • Prawo do naprawiania sprzętu zaczyna podbijać USA. Nam też by się przydało


    Mitch Altman (CC BY-SA 2.0)
    Producenci utrudniają dokonywanie napraw bo chcą byśmy kupowali nowe urządzenia. W niektórych stanach USA już powstają przepisy, które mają ograniczyć praktyki "antyserwisowe".  więcej
    25-01-2017, 10:04, Marcin Maj, Pieniądze
  • Tracimy prawo do naprawiania sprzętu, a oni chcą o nie walczyć!


    Shal Farley
    Czy prawo nie powinno wymagać sprzedawania części zamiennych każdemu? Czy producenci powinni udostępniać więcej dokumentacji? Te pytania podnosi nowa organizacja, która ma zamiar walczyć o prawo do naprawiania czegokolwiek.  więcej
    03-02-2016, 11:22, Marcin Maj, Lifestyle
  • Polscy użytkownicy produktów Apple, mamy Was...


    youtube.com/MIC
    Poniżej przedstawiamy historię Czytelnika DI, który od wielu miesięcy boryka się z naprawą tabletu marki Apple. Jak wynika z relacji pisemnej (zamieszczonej poniżej) oraz telefonicznych rozmów z redakcją, problemy z iPadem 2 należącym do Czytelnika zaczęły się po instalacji, rekomendowanej przez Apple, aktualizacji systemu operacyjnego iOS. Aktualizacja: Tekst został uzupełniony o wyjaśnienia Czytelnika do komentarzy.  więcej
    05-06-2014, 14:58, LISTY CZYTELNIKÓW, Listy Czytelników
  • Serwisować, czy nie serwisować - kilka słów o naprawach laptopów

    Laptopy towarzyszą nam właściwie przez cały czas. Z laptopem jemy śniadania (obiady, kolacje...), pijemy kawę, z laptopem się budzimy i z nim też idziemy spać. Specjaliści od data recovery znają mnóstwo historii o wykąpanych laptopach, więc wygląda na to, że komputer osobisty towarzyszy nam również w wannie – w końcu jest osobisty. Zabieramy go na wycieczki, w mróz, w upał, w deszcz. Zasypujemy go plażowym piaskiem, jeździmy z nim po wertepach rowerem. Spójrzmy prawdzie w oczy – laptop ma prawo się zepsuć! I robi to. Niektóre z tych awarii można starać się usunąć samodzielnie jeśli ma się trochę wiedzy technicznej, z innymi zdecydowanie trzeba udać się do fachowców, żeby jeszcze bardziej nie popsuć. A o to bardzo łatwo kiedy we własnym zakresie postawimy niewłaściwą diagnozę a naprawę przeprowadzimy według nietrafionych porad znalezionych na forach.  więcej
    27-03-2013, 14:54, informacja prasowa, Technologie
  • Zapomnij o naprawianiu nowoczesnych gadżetów. Płacisz, by były cienkie

    Tylko jeden dodatkowy milimetr wystarczył, by Nexus 7 okazał się znacznie łatwiejszy w naprawie niż iPad. Producentom na rękę jest jednak, gdy zepsuty sprzęt trzeba było zastąpić nowym.  więcej
    05-07-2012, 18:56, Adrian Nowak, Technologie
  • Zdobyłem sprawność serwisanta drukarek HP

    Firma, z którą współpracuję, kupiła profesjonalną drukarkę biurową HP. Urządzenie zepsuło się krótko po zakupie, drukując zaróżowione kartki. Po zgłoszeniu awarii do serwisu gwarancyjnego okazało się, że mam telefonicznie wykonywać różne czynności serwisowe, tak jakbym był serwisantem HP.  więcej
    25-04-2012, 15:17, Sławomir Wilk, Lifestyle
  • Jakie usterki komputera najczęściej zgłaszają Polacy?


    victorpharmacyit - na licencji CC
    Nie ma podziału płci, choć młodzi mężczyźni nie zgłaszają się z problemami ze sprzętem. Co czwarty użytkownik nie potrafi rozwiązać problemu zbyt wolnej pracy - wynika z raportu PCDOC.  więcej
    18-11-2011, 08:33, paku, Lifestyle
  • (akt.) To nie ma sensu, z producentem pan nie wygra


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    ...takim stwierdzeniem skwitował problem zgłoszony przez Czytelnika DI rzecznik konsumentów. Laptop niepoprawnie działający od momentu zakupu, pięć wizyt w serwisie, które nie odniosły skutku, serwisanci składający obietnice bez pokrycia i wreszcie niefortunna wypowiedź rzecznika - o tym wszystkim można dowiedzieć się z listu Czytelnika, który publikujemy na naszych łamach. Aktualizacja: otrzymaliśmy komentarz UOKiK, który również publikujemy.  więcej
    15-11-2011, 13:26, LISTY CZYTELNIKÓW, Listy Czytelników
  • Naprawa urządzeń z Androidem kosztuje miliardy

    Bardziej awaryjne, ale za to dostępne dużo taniej niż konkurencyjne urządzenia - tak według raportu WDS przedstawiają się nowe smartfony z Androidem.  więcej
    03-11-2011, 13:04, Adrian Nowak, Technologie
  • Sony: 1,6 mln telewizorów do naprawy

    Kolejne problemy japońskiej korporacji dotyczą oddziału produkującego telewizory, który od dawna generuje duże straty.  więcej
    13-10-2011, 11:39, Adrian Nowak, Technologie
  • Punkt serwisowy odpowiada za dane w telefonie


    © majivecka - fotolia.com
    Nieodebranie sprzętu telekomunikacyjnego w ciągu trzech miesięcy skutkuje uznaniem go za porzucony - to jedno z niedozwolonych postanowień stosowanych przez BMM Invest w Olsztynie, autoryzowany punkt serwisowy Nokii. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany praktyk po interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).  więcej
    07-09-2011, 07:04, mm, Pieniądze
  • Blogger ma problemy z nowym designem?


    ©istockphoto.com/head off
    Popularna usługa blogowa należąca do Google'a od wielu godzin dostępna jest dla użytkowników wyłącznie w trybie "tylko do odczytu".  więcej
    13-05-2011, 10:42, Adrian Nowak, Technologie
  • Uwaga na iPhone 4! Ekran łatwo się tłucze


    Apple
    Potwierdza to firma Suare Trade, niezależny amerykański dostawca gwarancji konsumenckich. Uszkodzenia ekranu zdarzają się w przypadku iPhone 4 częściej o 82% niż w przypadku iPhone 3GS. Większa jest także ogólna liczba zgłaszanych awarii.  więcej
    13-10-2010, 10:40, Marcin Maj, Technologie
  • Zepsuł się sprzęt kupiony "na firmę"? Dowiedz się, jakie masz uprawnienia


    © FlemishDreams - Fotolia.com
    "Po około roku używania laptopa zauważyłem, że klawiatura jest wybrzuszona i dotyka do matrycy. W związku z tym wysłałem laptopa na gwarancję (Door-To-Door) do serwisu koło Warszawy" - opowiada jeden z Czytelników Dziennika Internautów, który od końca listopada ub.r. (!) nie może się porozumieć z HP w sprawie naprawy sprzętu. Jako że laptop został kupiony "na firmę", nie może też liczyć na pomoc rzecznika konsumentów.  więcej
    08-04-2010, 13:51, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)