Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

interwencje

  • Umowę z tymi serwisami zawrzesz "wyświetlając stronę". Uwaga na internetowe rankingi fryzjerów, kwiaciarni itd.


    ChiccoDodiFC / Shutterstock.com
    Czy można zawrzeć umowę z serwisem przez samo wyświetlenie strony? Pewien internetowy ranking kwiaciarni i fryzjerów ma regulamin narzucający takie zasady. Z tym serwisem można też zawrzeć usługę płatną, więc trzeba uważać. (W aktualizacji dodaliśmy stanowisko Vitri Group).  więcej
    25-11-2015, 08:04, Marcin Maj, Interwencje
  • Workhome.pl, DodatkowaPraca.com - internauci się jednoczą, sąd umarza jedną sprawę

    Opisywane na naszych stronach serwisy Workhome.pl i DodatkowaPraca.com to temat ciągle aktualny. Internauci czujący się pokrzywdzonymi zaczynają się jednoczyć. Sprawa jednej osoby została już umorzona. Ja tymczasem zastanawiam się, czy właściciel obu serwisów oskarży mnie o zniesławienie, co rzekomo powinno już nastąpić.  więcej
    10-06-2013, 09:00, Marcin Maj, Interwencje
  • GTA IV: Multiplayer nie dla Polaków? (aktualizacja)


    Rockstar Games
    Falę komentarzy wśród polskich internautów wywołała wczorajsza premiera GTA IV - jednej z najbardziej oczekiwanych gier roku. Internautom chodzi o usługę Windows Live, przez którą obsługiwany jest tryb multiplayer w najnowszej odsłonie serii. Nie byłoby problemu, gdyby... Windows Live był dostępny dla Polaków. W aktualizacji przedstawiamy stanowisko Microsoftu oraz opinię Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.  więcej
    05-12-2008, 19:03, Przemysław Mugeński, Interwencje
  • 48godzin.pl bezprawnie skopiowało ofertę od konkurencji


    ©fotolia.com/Alexey Klementiev
    Do redakcji Dziennika Internautów wpłynęło zgłoszenie dotyczące kopiowania zleceń przez 48godzin.pl umieszczonych w serwisie MyNeed.pl. Zdaniem 48godzin serwis kopiując zlecenia od innych dba o interesy swoich użytkowników. Innego zdania jest MyNeed.pl oceniający działania konkurencji jako "bardzo nieprzyzwoite". Redakcja DI zajęła się opisywaną sprawą.  więcej
    04-12-2008, 12:09, Przemysław Mugeński, Interwencje
  • TP SA spamuje skrzynki byłych klientów? (aktualizacja)

    Pewien Czytelnik DI do niedawna otrzymywał e-maile od TP, mimo że od ponad 3 lat nie jest związany żadną umową z operatorem. Nie mógł zrezygnować z subskrypcji, nie będąc klientem TP. Czy to znaczy, że telekom wysyła spam? Dziennik Internautów postarał się to wyjaśnić. W aktualizacji przedstawiamy stanowisko Generalnego Inspektora Danych Osobowych.  więcej
    28-11-2008, 17:43, Przemysław Mugeński, Interwencje
  • Heyah wyłącza powiadomienia, klienci płacą

    Czy operator ma obowiązek informować klientów o wygaśnięciu usług? Co w przypadku, gdy dotychczas wysyłane powiadomienia o terminie wygaśnięcia usługi przestały być dostarczane klientom? W takiej sytuacji znalazł się Czytelnik Dziennika Internautów korzystający z usługi "Wybrany Numer" w sieci Heyah. Nie patrząc na koszta zadzwonił do wybranej osoby, tym samym wydając wszystkie środki na koncie.  więcej
    20-11-2008, 20:47, Przemysław Mugeński, Interwencje
  • Domeny.pl bezprawnie straszy rejestrem dłużników?


    ©istockphoto.com/AvailableLight
    Wielu internautów, którzy skorzystali z promocji firmy Domeny.pl, nie wiedziało, że dało się wciągnąć w umowę lojalnościową. Teraz firma żąda od nich wysokich odszkodowań i grozi wpisaniem do rejestru dłużników. Wygląda jednak na to, że Domeny.pl nie ma prawa do umieszczania danych konsumentów w takim rejestrze. Wiele innych działań firmy wzbudza wątpliwości i wygląda na nieuczciwe.  więcej
    14-10-2008, 07:33, Marcin Maj, Interwencje
  • Orange: Nie utrudniamy zrywania umów (aktualizacja)


    ©fotolia.com/Alexey Klementiev
    Rozwiązanie umowy z Orange wymaga, aby pracownik BOK wysłał fax do siedziby firmy w Warszawie. Jeden z czytelników Dziennika Internautów doniósł nam jednak, że wysyłane faksy mogą w niewyjaśnionych okolicznościach zaginąć - tak powiedziała mu najpierw konsultantka, a potem sam na własnej skórze doświadczył kilkukrotnego zagubienia faksu przez pracowników Orange. Biuro prasowe Grupy TP zapewnia natomiast, że masowych zaginięć nie ma.  więcej
    19-06-2008, 12:34, Marcin Maj, Interwencje
  • UPC: Nie wiemy, kto to Panu sprzedał...


    ©istockphoto.com/joeygil
    Oferta innego operatora sprawia, że zastanawiasz się nad zmianą dostawcy internetu? Zastanów się dwa razy i dopytaj dwa razy! Może się okazać, że usługa, na którą się skusiłeś w ogóle nie jest dostępna w sprzedaży. Ostatnio przekonał się o tym jeden z nowych klientów firmy UPC.  więcej
    06-06-2008, 13:45, Marcin Maj, Interwencje

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)