Edyta Wojtas

  • Klient nasz pan? Zdrowa klientocentryczność polega na czymś innym


    © Kurhan - Fotolia.com
    Czy marki powinny być absolutnie klientocentryczne, czy może jednak wyznacznikiem dojrzałości rynkowej jest umiejętność postawienia granicy użytkownikom? Zdaniem ekspertów, zdrowa relacja z klientem nie polega na bezwzględnym dostosowaniu się do jego potrzeb ale na budowaniu partnerskiego dialogu, w którym obie strony czują się zrozumiane.  więcej
    30-04-2019, 11:46, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 3 najważniejsze korzyści płynące z digitalizacji akt pracowniczych


    racorn / Shutterstock.com
    Stosy dokumentacji pracowniczej to rzeczywistość, z którą zderza się większość osób zajmujących się w firmach zasobami ludzkimi. Papierowa dokumentacja staje się problematyczna zwłaszcza wtedy, kiedy szybko potrzebne są konkretne dane. Tymczasem już od 1 stycznia 2019 roku może być przechowywana w formie elektronicznej!  więcej
    26-03-2019, 16:52, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • "Spokojne" życie przedsiębiorcy po wprowadzeniu RODO


    DigitalArtist/Pixabay
    Miało być bezpieczniej, klarowniej i oczywiście z obopólną korzyścią dla przedsiębiorców i ich klientów. Jedni widzieli w RODO receptę na bolączki obywateli umęczonych nagminnym wykorzystywaniem danych osobowych, inni dopatrywali się w rozporządzeniu uregulowania zasad współpracy z obecnymi i potencjalnymi kontrahentami. Tymczasem rzeczywistość jak zwykle brutalnie zweryfikowała założenia.  więcej
    22-08-2018, 18:44, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czego potrzebuje współczesny klient?

    Dzielimy ich według pokoleń, kategoryzujemy zgodnie z zainteresowaniami czy trybem życia. Tymczasem klientów, choć z pewnością tak różnych pod wieloma względami, bezdyskusyjnie łączy jedno chcą by było szybko, wygodnie i bezpiecznie, czyli innymi słowy: komfortowo. W dobie rosnącej konkurencji oraz dynamicznych zmian w prawie to praktyczność jest tym, na co zwraca uwagę konsument.  więcej
    29-06-2018, 17:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 3 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę podczas wybierania programu z OCR


    Rawpixel/shutterstock.com
    Programy do odczytywania faktur z funkcją OCR (ang. Optical Character Recognition) sprawiają, że skanowanie i weryfikacja dokumentów nie zabierają przedsiębiorcom wiele czasu. Dlaczego technologia OCR i na co zwrócić uwagę w trakcie wybierania takiego rozwiązania?  więcej
    24-04-2018, 19:00, Nika, Porady

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)