Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

centrala telefoniczna

  • Cloud PBX i call center w chmurze: jaka jest różnica?

    Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie wybrać, aby zapewnić dobrą komunikację wewnątrz firmy i łatwo obsługiwać połączenia przychodzące od klientów? Kiedy wybieramy oprogramowanie dla call center, widzimy na rynku propozycję Cloud PBX i Call Center w chmurze. Często można usłyszeć, że te dwa rozwiązania to prawie to samo. Jednak tak wcale nie jest. Przyjrzyjmy się więc bliżej, czym się różnią te rozwiązania komunikacyjne oraz jak każde z nich pomoże stworzyć dobry system obsługi klienta?  więcej
    06-06-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Telekomunikacja w firmie i centrale telefoniczne

    Podobnie jak inne branże, również telekomunikacja się rozwija i unowocześnia. Aktualnie nie ma już mowy o mechanicznych centralach i osobach obsługujących centrale. Automatyzacja i cyfryzacja procesów telekomunikacyjnych to rzeczywistość. Szybka komunikacja i wymiana informacji na odległość w XXI wieku jest czymś naturalnym, ale szczególnie istotnego znaczenia telekomunikacja nabrała w 2020 roku, gdy wszelkie kontakty biznesowe przeobrażono w teleporady, infolinie, obsługę zdalną.  więcej
    01-02-2021, 10:29, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Jedna centrala telefoniczna - wiele możliwości

    Nawet niewielka firma może posiadać własną centrale telefoniczną. Nie jest to wysoki koszt, a korzyści z funkcjonowania mogą być bardzo duże. Sama instalacja i obsługa centrali nie wymaga szczególnej wiedzy. Instalując w firmie centralę telefoniczną zyskujemy wiele funkcji, które mogą się przydać w zarządzaniu firmą, komunikacją wewnętrzna i zewnętrzną. To doskonałe rozwiązanie w każdej firmie, w której funkcjonuje sekretariat.  więcej
    17-01-2020, 18:24, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Profesjonalna centrala telefoniczna – dla kogo?

    Centrala telefoniczna kojarzy się głównie z dużymi firmami i instytucjami, gdzie funkcjonuje wiele numerów wewnętrznych, tymczasem może służyć również niewielkim firmom. Funkcjonalności centrali telefonicznej jest całkiem sporo przy niewielkich kosztach inwestycji w sprzęt i jego montaż. Wiele centrali telefonicznych dedykowanych do małych firm jest prosta do zainstalowania i obsługi.  więcej
    24-12-2019, 07:22, Komunikat firmy, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)