badanie sklepów

  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, , Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
« Maj 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31