Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

World of Warcraft

  • Blizzard walczy z botami do gier sięgając po prawo autorskie

    Znany producent gier pozwał programistę, który miał stworzyć i rozprowadzać boty automatyzujące rozgrywkę w World of Warcraft, Diablo 3 oraz Heroes of the Storm. Zdaniem Blizzarda musiało przy tym dojść do naruszenia praw autorskich.  więcej
    12-11-2015, 14:53, Marcin Maj, Pieniądze
  • NSA inwigiluje wirtualne światy gier. Czy tam naprawdę czają się terrorści?

    Amerykański wywiad może mieć agentów w wirtualnych światach gier i może zbierać informacje o graczach - wynika z kolejnego wycieku od Edwarda Snowdena. Dokumenty sugerują też, że NSA ma nieco fantastyczne wyobrażenia o wykorzystaniu gier przez terrorystów.  więcej
    10-12-2013, 09:05, Marcin Maj, Pieniądze
  • EA traci subskrybentów


    respiritu
    W ostatnim kwartale ubiegłego roku Electronic Arts straciło 400 tysięcy subskrybentów gry "Star Wars: The Old Republic" - przyznał we wtorek amerykański koncern. Inwestorzy po raz kolejny mieli powód, by wyprzedawać akcje firmy.  więcej
    08-05-2012, 13:00, Adrian Nowak, Technologie
  • Szkodliwe oprogramowanie dla gier: cisza przed burzą?


    Dominic / lic CC
    Najpierw dobra wiadomość. Liczba trojanów atakujących użytkowników gier zmniejszyła się na przestrzeni minionych kilku miesięcy. Jednak gracze online wciąż powinni mieć się na baczności. Blisko 12 milionów graczy World of Warcraft stanowi atrakcyjny cel, szczególnie że niedługo ma pojawić się kolejna wersja tego hitu. Po premierze eksperci spodziewają się kolejnego wzrostu liczby tego typu szkodników.  więcej
    13-06-2010, 13:17, Piotr Kupczyk, Bezpieczeństwo
  • Kolejna fala ataków na graczy online


    © Petrovich9 at istockphoto.com
    W sieci grasuje już 1,73 miliona trojanów kradnących dane związane z grami - ostrzegają producenci oprogramowania antywirusowego. Analitycy firmy Kaspersky Lab zaobserwowali też wzrost liczby wiadomości phishingowych ukierunkowanych na miłośników takich gier online, jak World of Warcraft oraz Aion.  więcej
    31-03-2010, 11:11, aws, Bezpieczeństwo
  • Nowy magazyn komputerowy dla graczy


    Dominic / lic CC
    World of Warcraft, od momentu wejścia na rynek w 2004 roku, zdobył na całym świecie 12 mln fanów. Polscy entuzjaści tej gry od poniedziałku mogą kupić pierwszy numer 80-stronicowego magazynu „GamesStar plus: World of Warcraft” przygotowany przez wydawnictwo IDG S.A.  więcej
    22-12-2009, 21:14, aws, Lifestyle
  • SteelSeries zaprezentowała specjalną mysz dla graczy World of Warcraft, opracowaną z Blizzard Entertainment, umożliwiającą pełną personalizację - cena ok 300zł  więcej
    14-10-2008, 13:52, kg, Technologie
  • Gracze nie lubią abonamentów


    Dominic / lic CC
    Na rynku jest miejsce na nowe sieciowe gry RPG, ale pod warunkiem, że udział w rozgrywce będzie bezpłatny. Zdecydowana większość graczy osób nie chce abonamentów – wynika z raportu firmy Parks Associates.  więcej
    25-07-2008, 12:33, Marcin Maj, Lifestyle
  • World of Wacraft, wraz z premierą Wrath of the Lich King, zostanie wzbogacony w ponad 500 różnych achievementów - nietypowych wyzwań podnoszących prestiż graczy  więcej
    20-07-2008, 09:37, Anna Wasilewska-Śpioch, Lifestyle
  • World of Warcraft będzie oferował dodatkową warstwę bezpieczeństwa - opcjonalny token sprzętowy.  więcej
    01-07-2008, 11:44, Marcin Maj, Lifestyle
  • Atak na graczy World of Warcraft

    Fani popularnej gry MMORPG otrzymali pod koniec stycznia e-mail, podszywający się pod oficjalną wiadomość z firmy Blizzard. Oszuści informowali w nim o tymczasowym zawieszeniu kont - pod pretekstem ich nielegalnej sprzedaży - i konieczności weryfikacji danych osobowych. Gracze, którzy uwierzyli w treść fałszywej wiadomości, mogli stracić cenne przedmioty w wirtualnym świecie.  więcej
    16-02-2008, 10:16, Krzysztof Gontarek, Bezpieczeństwo
  • Second Life pod lupą socjologów

    Duża liczba graczy sprawiła, że Second Life stała się obiektem zainteresowania wśród socjologów. Wyniki pierwszych badań przynoszą ciekawe wnioski.  więcej
    27-07-2007, 20:05, Michał Chudziński, Lifestyle
  • Realny świat to za mało

    Sieć przychodzi z odsieczą osobom znudzonym życiem w rzeczywistości. Wystarczy odpowiedni adres strony i kilkanaście dolarów, a otworzą się ogromne możliwości urozmaicenia szarej egzystencji.  więcej
    22-03-2007, 09:30, Michał Chudziński, Lifestyle
  • Grając też można zrzucić nadwagę...

    18 kilogramów w 3 miesiące, tyle zrzucił Greg, czytelnik serwisu Joystiq.com, podczas grania w World of Warcraft.  więcej
    01-11-2006, 11:22, Krzysztof Gontarek, Lifestyle
  • Wirtualny majątek... to prawdziwy majątek!

    Amerykańskie władze coraz uważniej przyglądają się wirtualnym światom takim jak Second Life czy World of Warcraft. Niewykluczone, że już niebawem dobra zakupione w wirtualnym świecie będą w USA wliczane do majątku podatnika.  więcej
    18-10-2006, 16:49, Marcin Maj, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)