Sprzedaż w internecie odnotowała lekki spadek, czy zatem to koniec boomu na zakupy on-line? To zdecydowane nadużycie, ale coraz więcej danych wskazuje, że handel tradycyjny łapie drugi po pandemiczny oddech. Sklepów stacjonarnych przybywa, ale i one… nakręcają sprzedaż on-line. Handel stacjonarny i online jeszcze nigdy nie były ze sobą tak powiązane. więcej
Platforma modowa Miinto przejęła Showroom - polski marketplace z lokalną modą. Dzięki temu już niedługo do oferty Showroom dołączą setki niedostępnych dotychczas skandynawskich marek, a projektanci współpracujący z platformą zyskają możliwość wejścia na aż sześć nowych rynków w Europie Zachodniej. więcej
Marzec 2018 jest pierwszym miesiącem, który zapisze się jako najczarniejszy dla polskich handlowców i firm usługowych. Duże - także zagraniczne koncerny - radzą sobie z tym problemem. więcej
Narzędzie Showroom do sprzedaży i promocji, przeznaczone dla niezależnych twórców z branży mody oraz designu, zostało wsparte przez jeden z najbardziej aktywnych polskich funduszy venture capital HardGAMMA Ventures. więcej