PRESS-SERVICE

  • Fikcyjna Hanka wygrała z rzeczywistością


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    O tym, że Hanka Mostowiak nie żyje, wiedzą już chyba wszyscy. Ale nie każdy zdaje sobie sprawę, że medialnego szumu pozazdrościć może jej większość prawdziwych celebrytów. Postać filmowa stała się bardziej medialna od aktorki, która gra rolę Hanki (Małgorzaty Kożuchowskiej) oraz czołowych polskich gwiazd, takich jak Edyta Górniak i Natasza Urbańska - wynika z danych agencji PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.  więcej
    10-11-2011, 11:17, paku, Media
  • Media wykreowały bohatera - Tadeusza Wronę


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Spektakularne lądowanie na Lotnisku im. Chopina spowodowało lawinę informacji w mediach. W ciągu trzech dni o pilocie, kapitanie Tadeuszu Wronie, ukazały się niemal dwa tysiące materiałów – wyliczył PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. 28 proc. z tych publikacji zawierało słowo "bohater", a 27 proc. znalazło się na "jedynkach".  więcej
    08-11-2011, 16:55, paku, Media
  • Mocny start polskiej prezydencji dzięki portalom internetowym


    © sven hoppe - fotolia.com
    Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki.  więcej
    10-08-2011, 13:22, paku, Media
  • Coraz więcej wpadek w serwisach informacyjnych


    © erikreis at istockphoto.com
    Rośnie liczba wpadek najczęściej oglądanych telewizyjnych dzienników informacyjnych w Polsce. W czerwcu 2011 redakcje popełniły ich najwięcej od jedenastu miesięcy – informuje „PRESS SERVICE Monitoring Mediów”.  więcej
    09-08-2011, 09:29, paku, Media
  • Plus i Orange robią najwięcej szumu


    © majivecka - fotolia.com
    Zarówno Plus, jak i Orange to marki, której najczęściej pojawiają się w mediach. Asa w rękawie ma jednak Play, który może pochwalić się 1/3 pozytywnych komentarzy na swój temat.  więcej
    11-12-2010, 10:44, paku, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
RSS