Przedsiębiorcy z Warszawy i okolic mogą bezpłatnie skorzystać z wiedzy ekspertów z zakresu obecności firmy w internecie, dowiedzieć się, jak bezpłatnie założyć stronę internetową czy przeprowadzić kampanię reklamową w wyszukiwarce. Dla chętnych odbędą się także nieodpłatne szkolenia dotyczące korzyści, jakie przynosi obecność firmy w sieci. więcej
W ciągu dwóch lat trwania akcji do Internetowej Rewolucji przystąpiło ponad 50 tys. firm. Od października ubiegłego roku w szkoleniach dotyczących obecności i promocji w internecie wzięło udział ponad 7,5 tys. przedsiębiorców i studentów z 23 miast z całej Polski. więcej
Już 10 marca w Poznaniu, 22 marca na Śląsku i 5 kwietnia w Gdańsku odbędą się dni Internetowej Rewolucji. Przedsiębiorcy i studenci dowiedzą się, jak zaistnieć w internecie. więcej
Wielu małych przedsiębiorców wciąż myśli, że ich firma nie musi mieć strony internetowej. Oczywiste jest jednak to, że przedsiębiorstwo może działać tylko wtedy, gdy klienci wiedzą o jego istnieniu. Wielu potencjalnych klientów szuka usługodawców i sprzedawców właśnie w internecie, nawet jeśli chodzi o szklarza lub mechanika w okolicy. Jeśli Twojej firmy nie ma w sieci, to znaczy, że dla części klientów ona... nie istnieje. więcej
Ponad 40% firm nie istnieje w sieci, a wydaje się, że potrzeba tak niewiele. Rusza druki rok Internetowej Rewolucji z darmowymi domenami, wizytówkami na mapie i kampaniami reklamowymi dla firm. więcej
W poniedziałek, 12 października ruszyła akcja "Internetowa rewolucja" mająca na celu zachęcenie polskich przedsiębiorców do aktywnej obecności w internecie. To może być jedna z dróg wzmacniających konkurencyjność całej gospodarki, uważają organizatorzy przedsięwzięcia - Google, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan i home.pl więcej