Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

IVR

  • Rozwiązanie do centrów obsługi przychodzącej: wszechstronne narzędzie do doskonałej obsługi klienta


    State Farm (lic. CC BY 2.0)
    Czy kiedykolwiek słyszałeś o oprogramowanie call center? Jeśli nie, to jest doskonała okazja, aby dowiedzieć się wszystkiego o najuniwersalniejszym i zaawansowanym rozwiązaniu, które pozwoli Ci stworzyć własny dział obsługi klienta bez ogromnych inwestycji, wysiłku i problemów związanych z zakupem i konfiguracją sprzętu. Gotowy do pracy call center w 24 godziny? To jest prawdziwe, a my wytłumaczymy, jak to działa!  więcej
    07-11-2023, 12:23, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Cloud PBX i call center w chmurze: jaka jest różnica?

    Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie wybrać, aby zapewnić dobrą komunikację wewnątrz firmy i łatwo obsługiwać połączenia przychodzące od klientów? Kiedy wybieramy oprogramowanie dla call center, widzimy na rynku propozycję Cloud PBX i Call Center w chmurze. Często można usłyszeć, że te dwa rozwiązania to prawie to samo. Jednak tak wcale nie jest. Przyjrzyjmy się więc bliżej, czym się różnią te rozwiązania komunikacyjne oraz jak każde z nich pomoże stworzyć dobry system obsługi klienta?  więcej
    06-06-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • System IVR - czym jest i dlaczego warto go wdrożyć?

    System IVR to narzędzie usprawniające telefoniczną obsługę klienta. Sprawdza się znakomicie w wielu branżach. Sprawdź, na czym dokładnie polega i dlaczego warto wdrożyć IVR w przedsiębiorstwie.  więcej
    23-02-2022, 16:46, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Centrale telefoniczne w nowoczesnej firmie

    Nie tylko infolinie i ogromne organizacje wymagają zarządzania ruchem połączeń przychodzących. Centrala telefoniczna przydać się może już przy kilku liniach telefonicznych. To doskonałe usprawnienie pracy w małych firmach gdzie centrala telefoniczna zapewnia funkcje faksu, automatycznej sekretarki, komunikatu połączeń oczekujących czy menu głosowego (zapowiedzi telefoniczne IVR).  więcej
    12-10-2020, 21:18, Komunikat firmy, Technologie
  • Profesjonalna centrala telefoniczna – dla kogo?

    Centrala telefoniczna kojarzy się głównie z dużymi firmami i instytucjami, gdzie funkcjonuje wiele numerów wewnętrznych, tymczasem może służyć również niewielkim firmom. Funkcjonalności centrali telefonicznej jest całkiem sporo przy niewielkich kosztach inwestycji w sprzęt i jego montaż. Wiele centrali telefonicznych dedykowanych do małych firm jest prosta do zainstalowania i obsługi.  więcej
    24-12-2019, 07:22, Komunikat firmy, Technologie
  • Rozpoznawanie emocji ulepszy automaty telecentrów?


    mark sebastian na lic. CC
    Automaty w telecentrach mogłyby być mniej irytujące, gdyby rozpoznawały emocje osoby dzwoniącej i zmieniały dialog w zależności od jej nastawienia. Rozwiązanie, które to umożliwia, opracowali naukowcy z Uniwersytetu Karola III w Madrycie oraz Uniwersytetu w Granadzie.  więcej
    25-11-2011, 10:02, Marcin Maj, Pieniądze
  • Darmowe i nieograniczone testowanie przez miesiąc wszystkich swoich usług - m.in. IVR, CallCenter, fax2email - zaoferował FreecoNet, platforma VoIP  więcej
    15-02-2008, 05:23, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Obsługa klientów według TP

    Telekomunikacja Polska (TP) przekazała kilka ostatnich danych statystycznych dotyczących obsługi klientów tej firmy, m.in. poprzez system błękitnej linii, IVR oraz drogą elektroniczną.  więcej
    29-11-2006, 04:56, Krzysztof Gontarek, Lifestyle
  • TP ma nowy system audioteksowy

    W ubiegłym tygodniu w Telekomunikacji Polskiej uruchomiona została platforma do świadczenia serwisów o podwyższonej opłacie.  więcej
    10-10-2006, 05:14, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)