Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Customer Experience

  • Co zwiększy sprzedaż w e-commerce i omnichannel w 2023?


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Immersyjne doświadczenia czy metawers? Personalizacja, a może wszechobecny CX? Podejście holistyczne czy fokusowe? Poznaj trzy trendy, które wsparte automatyzacją, zadecydują o sukcesie na rynku e-handlu i omnichannel w 2023 roku.  więcej
    26-01-2023, 19:49, pressroom , Pieniądze
  • Customer Experience w e-commerce. 6 rzeczy, które warto poprawić w sklepach online


    Andrea
    Doświadczenie Klienta, czyli Customer Experience w sklepie online to nie po prostu wygodna strona z czytelnymi przyciskami, a dbanie, by zakupy “robiły się same”, a kupujący nie utknęli na żadnym etapie. Po pandemicznym napływie nowych e-konsumentów to teraz ważne zadanie dla sprzedawców. Eksperci podpowiadają, o co zadbać w pierwszej kolejności.  więcej
    29-09-2021, 14:34, _, Pieniądze
  • Pięć sposobów na to, by zatrzymać klientów u siebie


    Andrea
    Według Harvard Business Review pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do 25 razy więcej niż utrzymanie dotychczasowego1. Tymczasem raport „The State of Customer Service in 2020” pokazuje, że 93% pracowników obsługi klienta uważa, że konsumenci mają dziś znacznie większe oczekiwania[2]. Jak zatem w aktualnych warunkach rynkowych zatrzymać klientów?  więcej
    03-08-2020, 16:35, Artykuł poradnikowy,
  • Innowacyjne startupy pod skrzydłem pomarańczowego operatora


    solarseven / Shutterstock
    Niemal 250 przeanalizowanych projektów, 15 startupów w trakcie akceleracji, pilotaże i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań m.in. w obszarze monitoringu bezpieczeństwa, efektywności energetycznej, inteligentnej infrastruktury miejskiej oraz lokalizacji osób i obiektów – to najważniejsze efekty zeszłorocznej edycji programu Orange Fab.  więcej
    25-01-2019, 16:17, Nika, Pieniądze
  • Budowanie profilu konsumenta na podstawie płatności elektronicznych


    Ulises Sepúlveda Déniz / Shutterstock
    Dopasowanie odpowiedniej oferty ze strony sklepu czy instytucji finansowej wymaga znajomości potrzeb użytkownika lub klienta. Jedynym sposobem, który na to pozwoli jest tzw. ślad cyfrowy, który daje firmom i instytucjom informacje na temat tego, co robimy i dokąd chodzimy. Płatność elektroniczna odbywa się za naszą zgodą, stąd dostęp firm i instytucji do danych.  więcej
    07-11-2018, 13:55, Nika, Pieniądze
  • Przyszłość systemów CRM

    Główne czynniki, które wpływają dzisiaj na rozwój systemów CRM, to technologia, coraz większe oczekiwania klientów oraz zmiana charakterystyki demograficznej i zachowań pracowników. Biorąc pod uwagę wymienione wyzwania, w którym kierunku te systemy zmierzają? Przedstawiamy pięć kluczowych trendów, które kształtują dziś przyszłość rozwiązań CRM/Customer Experience (CX).  więcej
    01-06-2018, 22:30, Nika, Technologie
  • Czy obsługa klienta decyduje o tempie rozwoju w sektorze finansowym?


    Goodluz / Shutterstock
    Firmy, którym udaje się w sposób spójny zarządzać pozytywnymi doświadczeniami klientów ponad dwukrotnie częściej osiągają lepsze wyniki od reszty rynku. Jednym z największych utrudnień przy wdrażaniu strategii opartej na customer experience jest silosowe przetwarzanie informacji.  więcej
    27-03-2018, 18:23, Nika, Pieniądze
  • Kultowe globalne marki opierają obsługę klienta na rozwiązaniach sztucznej inteligencji


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Globalne badanie przeprowadzone w grupie ponad 550 osób z kadry kierowniczej wskazuje, że 91 procent „kultowych” firm, posiadających rozpoznawalne na całym świecie marki, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), aby podnieść poziom zadowolenia klienta, podczas gdy takie taktyki stosowane są jedynie przez 42 procent badanych spółek ogółem.  więcej
    19-10-2017, 10:27, pressroom , Pieniądze
  • Customer experience w email marketingu

    Umówmy się - najczęstszym celem wykorzystywania email marketingu nie jest po prostu wysyłka treści, ale perspektywa sprzedaży. Jednak dziś konsumenci są dużo bardziej wymagający i co ważne - świadomi działań reklamowych. Dlatego już nie wystarczy zwabić ich zniżkami czy promocjami, ale należy budować jak najlepsze doświadczenie z Twoją marką.  więcej
    11-06-2018, 10:40, Artykuł partnera,
  • Media w ręce ludu! Nieprzyjemne konsekwencje dla biznesu

    Nieporadność dużych biznesów w zarządzaniu atmosferą wokół swojej oferty jest zjawiskiem, do którego powinniśmy się przyzwyczaić. Permanentne oburzenie i generowanie kolejnych kryzysów przez konsumentów dla dostawców usługi jest modne. Zarządzanie reklamacjami nie wystarcza, aby unikać kryzysów, bo nie wszyscy klienci kierują swoje niezadowolenie do działów Obsługi Klientów.  więcej
    28-05-2013, 11:29, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)