Pandemia sprawiła, że inwestycje w laptopy zwiększyły się. Według Statisty rynek komputerów przenośnych w roku 2020 wart był 120 mld dolarów, a w bieżącym szacuje się jego wartość na 166 mld dolarów – byłby to największy wzrost na przestrzeni kilku ostatnich lat. W związku z tym polski ClickMeeting postanowił sprawdzić, sprzęt których firm jest najpopularniejszy wśród polskich internautów. więcej
Niemal 60 proc. Polaków w rekrutacji zdalnej ceni sobie oszczędność czasu wynikającą z braku konieczności dojazdu do potencjalnego pracodawcy - wynika z badania ClickMeeting. Z kolei zapytani o to, czy zwracają uwagę na swój wygląd w taki sam sposób, jak czynią to w przypadku rozmowy na żywo, ponad ⅓ odpowiedziała twierdząco, podkreślając jednak, iż przywiązuje wagę tylko do elementów, które obejmuje kamera. więcej
W ciągu jednego roku webinary tylko za pośrednictwem polskiego ClickMeeting zarobiły ponad 2,5 mln zł. Spotkania online to już stały element pracy i popularny sposób na zarabianie, trudno więc się dziwić, że wzrosło zainteresowanie sprzętem do komunikacji przez Internet. W tym roku wśród kamerek internetowych w rankingu popularności Xiaomi zostawia konkurencję daleko z tyłu, jak wynika z analizy opinii polskich Internautów. więcej
Ponad połowa respondentów chciałaby wprowadzenia jasnych zasad zachowania na spotkaniach online - wynika z badania ClickMeeting. Zdaniem blisko 30 proc. uczestnicy spotkań online częściej zapominają o dobrych manierach niż na żywo. więcej
Rośnie liczba osób, którym na pracy zdalnej coraz bardziej doskwiera brak bezpośredniego kontaktu z innymi ludźmi, a co 5. przyznaje, że stałe przebywanie razem z domownikami negatywnie wpływa na ich relacje, jak wynika z nowego raportu polskiej platformy do wideokonferencji i webinarów ClickMeeting o pracy zdalnej. Jednak pracownicy lubią tę formę pracy, a niemal połowa uważa, że dzięki brakowi bezpośredniego nadzoru pracuje efektywniej. więcej
Choć miniony rok 2020 był męczący, pełen wyzwań i problemów, to jednocześnie wiele branż popchnął w rozwoju o całe lata, zmuszając je do cyfryzacji i zastosowania nowoczesnych technologii. Największą rewolucję niewątpliwie przeszła edukacja, ale również inne sektory, dotychczas funkcjonujące bardzo tradycyjnie, musiały diametralnie zmienić swój sposób działania, by dostosować się do nowej sytuacji. więcej
Wideokonferencje to jedno z najskuteczniejszych narzędzi pozwalających firmom na realizację ich celów i strategii biznesowych. Nadal jednak spora grupa przedsiębiorców korzysta jedynie z tradycyjnych form komunikacji. Jakie są możliwości wideokonferencji i w jaki sposób mogą one wspomóc wzrost wyników finansowych firmy? więcej
Ponad 50% firm organizujących webinaria przeprowadza więcej niż jedno webinarium dziennie, w którym statystycznie uczestniczą osoby z dwóch krajów. Najczęściej firmy spotykają się online w celach edukacyjnych, pozyskania nowych kontaktów oraz wzmocnienia pozycji firmy na rynku – wynika z badania przeprowadzonego przez ClickMeeting. więcej