Adkontekst SSP

  • Netsprint uruchamia platformę Adkontekst SSP

    Netsprint, właściciel Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej, uruchamia funkcjonalność SSP, która pozwala wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Bidding). Dzięki Adkontekst SSP wydawcy Adkontekst mogą teraz zarabiać także na reklamach rozliczanych za odsłony. Uzyskują dostęp do szerszej bazy reklamodawców, co przekłada się na wzrost konkurencyjności ich powierzchni oraz zwiększa przychody z emisji reklam. Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House, w drugim półroczu będą to kolejno kluczowe DSP działające na polskim rynku.  więcej
    04-07-2014, 13:22, Komunikat firmy, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)



© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.