Netsprint uruchamia polski ekosystem reklamowy, który pozwala na dotarcie do ponad 24 mln internautów (97% zasięgu polskiego internetu). Nowa oferta firmy umożliwia precyzyjne targetowanie m.in. w oparciu o dane na temat użytkowników w najważniejszych kanałach digital marketingu i jest alternatywą dla reklamy w globalnych systemach. więcej
Reklamodawcy sieci Adkontekst mogą już korzystać z nowych form targetowania przekazu reklamowego do konkretnych segmentów rynkowych - w oparciu o dane demograficzne i dane o intencjach zakupowych. Jest to możliwe dzięki współpracy Adkontekst m.in. z serwisem Goldenline oraz porównywarką cen Nokaut. więcej
Artur Banach, prezes Netsprinta od 2003 roku, opowiada Krzyśkowi Gontarkowi o trzynastoletniej obecności na konkurencyjnym rynku, sztuce wygaszania produktów i możliwościach konkurencji z Google'em.więcej
10-09-2014, 12:19, Krzysztof Gontarek, opr. Joanna Ryńska, Wywiad
Netsprint wprowadza na rynek nową usługę - Adkontekst Audience Report, czyli pogłębioną analizę charakterystyki użytkowników serwisów WWW. Jest to kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe.więcej
Netsprint, właściciel Adkontekst, największej polskiej sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej, uruchamia funkcjonalność SSP, która pozwala wydawcom na dodatkową monetyzację powierzchni reklamowej w modelu RTB (Real Time Bidding). Dzięki Adkontekst SSP wydawcy Adkontekst mogą teraz zarabiać także na reklamach rozliczanych za odsłony. Uzyskują dostęp do szerszej bazy reklamodawców, co przekłada się na wzrost konkurencyjności ich powierzchni oraz zwiększa przychody z emisji reklam. Pierwszym partnerem Adkontekst SSP w Polsce jest RTB House, w drugim półroczu będą to kolejno kluczowe DSP działające na polskim rynku. więcej
Rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był wart ponad 160 mln zł, czyli ponad 18% więcej niż w 2010 - wynika z badania Adkontekst, uwzględniającego także wyniki IAB AdEx. więcej
55% reklamodawców planuje w przyszłym roku zwiększyć wydatki na sieci kontekstowe – wynika z raportu Adkontekst. Badanie dotyczy reklam kontekstowych w działaniach promocyjnych klientów oraz udziału tej formy reklamy w polskim rynku Search Engine Marketingu. więcej
Sieć reklamowa AdKontekst, od sierpnia tego roku, będzie wyświetlała reklamy w serwisie Grono.net. Reklamy mają mieć formę klasycznych boksów oraz w postaci intertekstu - poinformowali przedstawiciele sieci reklamowej. więcej
Sieci reklamy kontekstowej Adkontekst oraz należąca do ARBOinteractive SmartContext podpisały umowę o współpracy. Na mocy porozumienia serwisy współpracujące z siecią SmartContext zyskują możliwość emisji reklam kilku tysięcy klientów Adkontekstu. więcej
Właściciele serwisów internetowych otrzymali dziś nową polską usługę, dzięki której mogą spieniężyć ruch na swoich stronach. Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadziła Site Search - możliwość emisji przez partnerów linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwarki Netsprint umieszczonej na ich stronach i zarabiania na kliknięciach. więcej
Wielu z nas nie potrafi oderwać się od internetu nawet w chwilach, które zwyczajowo powinno spędzać się w miłym gronie, zamiast przed ekranem komputera - wynika z badań przeprowadzonych w wigilijny wieczór oraz Nowy Rok przez NetSprint.pl. więcej
Adkontekst - polski system reklamy kontekstowej 20 listopada obchodził swoje pierwsze urodziny. Przy tej okazji twórcy systemu - NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska poinformowali o wprowadzeniu nowych funkcjonalności. więcej