Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Studia podyplomowe na SGH za pracę magisterską o e-marketingu

22-09-2010, 11:45

Praca magisterska z zakresu marketingu internetowego może się okazać furtką do SGH w Warszawie na studia podyplomowe. Oprócz tego organizatorzy kuszą iPadem dla zwycięzcy i promotora, a także płatnymi praktykami w firmach z branży internetowej.

W tegorocznej edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego nagrodą główną jest indeks na rozpoczynającą się w marcu 2011 roku 13. edycję dwusemestralnych Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (bez konieczności uiszczenia opłaty za uczestnictwo), a także iPady - dla zwycięzcy i dla promotora pracy - ufundowane przez firmę Nasza Klasa.

>> Czytaj też: Mediafun oferuje szkolenia online dla przedsiębiorczych

Sonda
Czy bierzesz udział w konkursach?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Do wygrania są także miesięczne płatne praktyki w wiodących firmach branży internetowej: ARBOinteractive, AxelSpringer, NetArt, GoldenSubmarine, Bluerank i Onet. Organizatorami konkursu są IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Udział w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego mogą wziąć absolwenci uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2007 do 1 grudnia 2010 r.

Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać:

  • 2 płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową, przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinny zostać usunięte z pracy;
  • wypełniony oraz podpisany przez autora i promotora pracy formularz zgłoszenia do Konkursu;
  • podpisany przez autora i promotora pracy Regulamin Konkursu;
  • dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej (np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu).

Terminarz trwania konkursu:

  • Zgłaszanie prac: 20 września – 1 grudnia 2010 r.
  • Etap I (15 grudnia – 9 stycznia) – oceny dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
  • Etap II (10 stycznia – 22 stycznia) – sprawdzanie prac przez Jury.
  • 22 stycznia – 31 stycznia – spotkanie Jury w celu wybrania zwycięzcy.

>> Czytaj też: Strategie free marketingu

Szczegóły i regulamin konkursu na stronie: www.iabpolska.pl/wygraj-indeks.html


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR