Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Stereo.pl odświeża szatę graficzną i zapowiada nowe funkcje

02-09-2011, 17:43

Należący do grupy Internetowego Domu Handlowego sklep stereo.pl rozpoczął proces odświeżenia wizerunku, mając na celu przede wszystkim poprawienie User Experience.

Menu nawigacyjne stało się prostsze, a główny moduł zakupowy bardziej przejrzysty. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zmian, bo profil naszego sklepu ewoluuje wraz z potrzebami klientów. Staramy się być nie tylko sklepem muzycznym, ale miejscem skierowanym do świadomych konsumentów kultury. Zmieniamy się tak samo, jak zmienia się otoczenie wokół nas tłumaczy Zbigniew Warakomski, Dyrektor Marketingu IDH.

>> Czytaj także: Rusza nowy cykl wideocastów o kulturze

Odświeżenie szaty graficznej ma także ułatwić wprowadzenie dodatkowych funkcji. W ciągu najbliższych tygodni zakończymy wdrożenie zaawansowanych narzędzi służących rekomendowaniu produktów. Na jesień planujemy wprowadzenie kolejnych elementów, które pomogą nam usprawnić procesy sprzedażowe. Planujemy m.in. wdrożenie rozwiązań w zakresie social commerce – zdradza Warakomski.

Nowa odsłona stereo.pl ma być kolejnym krokiem w kierunku odświeżenia tej marki i pokazania jej jako atrakcyjnego, lifestylowego brandu zakupowego. Sklep stereo.pl należy do IDH od 2010 roku. Sam serwis natomiast jest jednym z najstarszych polskich przedsięwzięć e-commerce w tym segmencie – jego początki sięgają 2000 roku.

Internetowy Dom Handlowy skupia w swoim portfelu takie serwisy, jak mareno.pl, edvd.pl, pstryk.pl, strefapiekna.pl i inne. Dodatkowo IDH jest operatorem ponad 70 sklepów działających w modelu Extended Sites.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *