Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Social media w e-commerce - jak sprawić, by sprzedawały?

PATRONAT MEDIALNY 21-07-2015, 00:11

28 lipca kolejne spotkanie biznesowe MeetCommerce dla osób sprzedających swoje produkty lub usługi w internecie, mających zamiar pracować w tym obszarze lub dopiero planujących rozpocząć sprzedaż przez internet. Tematem przewodnim tej edycji będzie obecność firm w serwisach społecznościowych.

Na spotkaniu wystąpią m.in.:

1. Tomasz Wierzbicki, Performance Manager, Isobar Polska z tematem: "Social media w e-commerce - jak sprawić, by sprzedawały?"

2. Zuzanna Szybisty, Specjalistka ds. komunikacji, Profeina: "Rola social media w komunikacji marki na przykładzie sklepów internetowych"

Organizatorem spotkań MeetCommerce jest Katarzyna Ryfka-Cygan, trener, ekspert i praktyk e-commerce z ponad 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży online. Współzałożycielka kilku rodzinnych sklepów internetowych. Autorka odnoszącej sukcesy książki "Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy" oraz publikacji w mediach branżowych. W 2015 roku znalazła się na liście "100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej".

- Ideą spotkań e-commerce jest stworzenie warunków do profesjonalnego networkingu w połączeniu z wiedzą i wartościowymi prelekcjami. Połączenie to ma na celu nie tylko umożliwienie nawiązania ciekawych i owocnych kontaktów, lecz również inspirację oraz przekazanie uczestnikom wskazówek do zastosowania w biznesie e-commerce - mówi Katarzyna Ryfka-Cygan.

Koszt udziału to 29 zł.
Zapisy otwarte na stronie: meetcommerce.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *