Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SentiOne rozpoczyna beta testy

28-02-2012, 11:30

28 lutego ruszyły beta testy SentiOne - narzędzia do monitoringu i ochrony wizerunku marki w internecie. Beta testy potrwają do 15 kwietnia. Przez ten czas będzie można bezpłatnie korzystać z pełnych możliwości, jakie oferuje to narzędzie.

SentiOne.pl - zrzut strony głównej
fot. - SentiOne.pl - zrzut strony głównej
Jak informują twórcy narzędzia, SentiOne pozwala na poznanie opinii internautów na temat marki, analizę wizerunku firmy w sieci oraz nawiązanie dialogu z klientami w internecie. Wyróżnikiem wśród konkurencyjnych rozwiązań na rynku ma być skuteczna analiza wydźwięku wypowiedzi, nacisk na szeroki zakres badanych źródeł oraz analiza wypowiedzi rok wstecz.

- Wykorzystując nasze narzędzie, firma może obniżyć koszty monitoringu oraz pozyskać kompleksowe informacje o tym, jak klienci postrzegają jej produkt. Systemy monitoringu marki, takie jak SentiOne, to przyszłość. Umożliwiają firmom usłyszenie głosu niezadowolonych klientów w internecie, nawiązanie z nimi dialogu i w konsekwencji uniknięcie kryzysów wizerunkowych w mediach społecznościowych - mówi Kamil Bargiel, Prezes SentiOne.

Za produktem SentiOne stoi firma Centrum Monitorowania Opinii Internautów, założona przez zespół programistów, laureatów prestiżowego programu Ventures organizowanego przez Fundację Nauki Polskiej. W potencjał projektu uwierzył Akcelerator Innowacji NOT, który został jego inwestorem strategicznym.

Aby zgłosić się do testów narzędzia, wystarczy napisać maila na adres: k.bargiel@sentione.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *