Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Search Marketing Week - tydzień szkoleń z e-marketingu

24-03-2010, 21:53

Search Marketing Week to intensywny 5-dniowy event szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego, który odbędzie się w maju w Warszawie. Uczestnicy poznają szereg zagadnień z zakresu Usability, SEO, e-mailingu i e-handlu.

Tematyka

W dniach 17-21 maja 2010 w biurowcu Rondo One w Warszawie odbędzie się cykl intensywnych szkoleń Search Marketing Week. Podczas 5 dni warsztatów poruszona zostanie tematyka szeroko rozumianego e-marketingu, a w szczególności:

* SEO i pozycjonowanie PRO,

* PPC i Google AdWords,

* Użyteczność Stron Internetowych – Usability,

* Newslettery i E-Mail Marketing,

* Analityka internetowa – Google Analytics,

* Prowadzenie i promocja sklepów internetowych.

Prowadzący

W projekt Search Marketing Week zaangażowało się już kilkanaście firm i portali z Polski oraz Irlandii. Wśród prowadzących znajdą się m.in. Tomasz Fronczak (autor książek i publikacji o marketingu internetowym), Wojciech Kyciak (autor książek poświęconych sklepom internetowym i sprzedaży na Allegro, praktyk e-commerce), Piotr Jarosz  (twórca i właściciel serwisu sklepy24.pl) i Bartek Berliński (Search Marketing konsultant w grupie Allegro.pl).

>> Czytaj także: Raport: E-commerce w Polsce 2009

SMW  to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę doradczą MaxROY.com. W ramach eventu istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Z uwagi na intensywność projektu, przez pierwsze trzy dni szkolenia zorganizowane będą w dwóch równoległych ścieżkach. Szczegóły znaleźć można pod adresem www.SearchMarketingWeek.com.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *