Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Samsung odmówił twórcy Facebooka?

19-06-2013, 22:10

Samsung prawdopodobnie nie pójdzie śladami HTC, jednak ma ku temu kilka ważnych powodów.

Wygląda na to, że Samsung nie zamierza tworzyć smartfona z myślą o Facebooku - informuje The Korea Herald. Warto zauważyć, że konkurencyjne HTC zaprezentowało już kilka urządzeń zoptymalizowanych pod kątem społecznościowej witryny.

Smartfon HTC First

Smartfon HTC First domyślnie z aplikacją Facebook Home

Propozycja Zuckerberga odrzucona?

Mark Zuckerbeg miał w tym tygodniu namawiać szefów Samsunga do przygotowania specjalnej wersji smartfona. Twórca Facebooka odwiedził koreański koncern we wtorek, jednak wygląda na to, że nie udało mu się wywrzeć zbyt dobrego wrażenia.

Nieoficjalnie mówi się, że Samsung nie chce wspierać zbyt mocno Facebooka w obawie o to, że stanie się on kolejnym bardzo silnym konkurentem na wzór Google'a. Koreańska spółka już od dawna pracuje nad własnymi platformami mobilnymi, które mają uniezależnić firmę od wyszukiwarkowego giganta.

HTC pokazało, że Facebook nie gwarantuje sukcesu?

Sonda
Korzystasz z Facebooka na smartfonie?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Samsung bez wątpienia nie przeszedłby obojętnie wobec możliwości zarobienia dodatkowych miliardów. HTC, które na swoim koncie ma już kilka urządzeń przygotowanych z myślą o Facebooku (w tym ostatni HTC First), pokazuje niestety, że użytkownicy wcale nie rzucają się na gadżety oznaczone niebieskim logo społecznościowej witryny.

W końcu to i tak smartfony Samsunga są najczęściej wykorzystywane do przeglądania Facebooka - bo po prostu są najpopularniejsze. Dedykowane do społecznościowych witryn urządzenia były tym mniej atrakcyjne, że ich oprogramowanie nie wyróżniało się niczym szczególnym, a podobny efekt można było uzyskać na każdym z droższych smartfonów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: The Korea Herald