Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Samoobsługowe automaty oczami konsumentów

03-04-2019, 23:58

Ostatnio przeprowadzone badanie pozwala przyjrzeć się preferencjom osób korzystających z samoobsługowych automatów, takich jak bankomaty, a przede wszystkim paczkomaty. Co im się podoba w tych rozwiązaniach? I czy chcieliby coś zmienić?

Zdecydowana większość dorosłych Polaków (86%) kiedykolwiek skorzystała z samoobsługowych automatów.  Najczęściej są to automaty z kawą (83%) i napojami (75%), ale już na trzecim miejscu lokują się paczkomaty (69%) – nawet nieznacznie wyprzedzając biletomaty komunikacji miejskiej (67%). Co bardzo ważne niemal wszyscy badani Polacy są zdania, że zarówno biletomaty (99%) jaki i paczkomaty (99%) są bardzo potrzebne ludziom.

automaty

81% konsumentów, którzy korzystali już z paczkomatów uważa je za potrzebne. Zdecydowana większość badanych ma do paczkomatów stosunek pozytywny (76%), stosunek neutralny ma 19%, zaś negatywny marginalne 3%.

Badanie jednoznacznie dowodzi, że zaledwie 2% badanych Polaków, którzy nie słyszeli wcześniej o wyroku sądu uznaje paczkomaty za obiekty budowlane.

Podsumowując, konsumenci powszednie cenią sobie automaty samoobsługowe, stanowią dla nich istotne udogodnienie w codziennym funkcjonowaniu.

Badanie zrealizowane na panelu Ariadna, na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1093 osób w wieku od 18 lat wzwyż, metodą CAWI w dniach 23-26 marca 2019 roku. Struktura próby została dobrana wg reprezentacji w populacji dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.

Źródło: Forum Konsumentów


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR