Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Research In Motion (RIM) zamierza wyraźniej zaznaczyć swoją obecność na indyjskim rynku - poinformował lokalny "Economic Times". Firma chce w ten sposób wykorzystać potencjał ponad miliardowej populacji.

Kanadyjski producent smartfonów planuje podwoić swoją obecność w punktach sprzedaży na terenie Indii. Tylko w tym roku RIM chce, by jego urządzenia można było oglądać w ponad 160 tamtejszych miastach.

Czytaj także: Nowy szef RIM zapowiada zmiany

Jak informuje Economic Times obecnie urządzenia RIM są dostępne w około 4 tysiącach sklepów detalicznych na terenie Indii. Warto zauważyć, że tamtejszy rynek uznawany jest za jeden z największych, które mogą w najbliższych latach znacznie zyskać na wartości.

W 2011 roku tylko 6% urządzeń przenośnych sprzedawanych na terenie Indii oferowało wsparcie dla 3G. Biorąc pod uwagę populację kraju przekraczającą 1,2 miliarda ludzi, z których duża część nie ma dostępu do pecetów, zainteresowanie bardziej rozbudowanymi smartfonami w najbliższym czasie jest wręcz oczywiste.

W ubiegłym roku w Indiach sprzedało się ponad 15 milionów nowoczesnych telefonów komórkowych, a RIM przygląda się tamtemu rynkowi również ze względu na stosunkowo niewielką konkurencję. W ubiegłym tygodniu szef kanadyjskiego producenta smartfonów zapewniał, że jego korporacja jest "gotowa do konkurowania", a pomóc w tym ma przejście na nową wersję mobilnego systemu operacyjnego opartego o QNX.

Czytaj także: RIM może licencjonować swój system


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Economic Times



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik