W jednym miejscu mają stworzyć bazę, z której będzie mógł korzystać każdy za specjalną walutę - kredyty. W ten sposób Artivia otwiera się na (być może nieznany dotąd) reportaż społecznościowy.
Nowy projekt internetowy to portal wyspecjalizowany w social reportingu (reportażu społecznościowym), umożliwia także udostępnianie materiałów dziennikarskich. Serwis ma stanowić alternatywę dla typowych agencji prasowych i różni się od nich tym, że publikować tu może każdy, kto robi coś interesującego, a model biznesowy jest podobny do modelu istniejącego w serwisach stockowych.
Celem serwisu Artivia.pl jest dostarczanie treści (fotografie, teksty, wideo i audio) tworzonych przez współpracujących dziennikarzy i reporterów, zarówno profesjonalnych, jak i tych, dla których działalność twórcza jest zajęciem dodatkowym.
Zdjęcia robione telefonem komórkowym, artykuły pisane ze smartfona, mikroblogi – to zdaniem twórców siła oddziaływania pojedynczego internauty. Artivia.pl działa zarówno w modelu B2C, umożliwiając użytkownikom wyszukiwanie i pobieranie pojedynczych utworów ze zgromadzonych zasobów, jak również w modelu B2B, gdzie dedykowane treści są tworzone na indywidualne zamówienie klienta.
Plany rozwojowe zakładają rozbudowę bazy współpracujących dziennikarzy i fotografów oraz poszerzanie kompetencji w zakresie tworzenia treści dla serwisów regionalnych (informacje społeczne i kulturalne), lifestyle oraz branżowych (gospodarka, finanse, technologie).
Serwis Artivia.pl powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Dostępny jest pod adresem: www.artivia.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
UPC podnosi prędkości i zmienia parametry taryf telefonicznych dla klientów Aster
|
|
|
|
|
|