Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

KielceCom (Social)Media już za nami. Charakter wydarzenia pozwalał na przygotowanie dodatkowych elementów, które wychodziły poza tradycyjną formę barcampów.

Dzięki premierze aplikacji Like It Box - czyli małym opaskom na rękę wykorzystującym technologię RFID - uczestnicy KielceCom przetestowali nowe narzędzie do promocji eventów. Łącznie było 91 osób, które pobrały opaskę, 90 pijących piwo i 58 jedzących pizzę w Kieleckim Parku Technologicznym. W sumie udział w wydarzeniu wzięło 120 osób. Oprócz statystyk było oczywiście wiele wartości merytorycznych, jak zawsze dzięki znakomitym prelegentom.

KielceCom (Social)Media

Jako pierwszy wystąpił Mateusz Walkowiak z Get More Social, przybliżając rzeczywistość facebookową, Michał Sadowski z Brand24 przedstawił ciekawe przykłady na monitorowanie w social media wykorzystywane w celach marketingowych. Maciej Maciejowski reprezentujący Gotlet, a także Marcin Jaśkiewicz z ISTV zajęli się tematyką mediów w sieci. Natomiast Maciej Ossowski z Get Response mówił o wykorzystaniu i znaczeniu e-mail marketingu w dzisiejszych działaniach sprzedażowych. Ostatni prelegent, Rafał Sadłowski, skupił się na cosurfingu.

KielceCom (Social)Media

Według uczestników tej imprezy najlepszą prezentacją było wystąpienie Macieja Ossowskiego – otrzymał 57 głosów, drugie miejsce zajął Mateusz Walkowiak, na którego zagłosowało 35 osób, natomiast trzecie Marcin Jaśkiewicz z 26 głosami.

KielceCom (Social)Media

Nie brakowało pytań i burzliwych komentarzy. Ze zdjęć Pawła Szczecińskiego, które towarzyszą tej relacji, można wywnioskować, że spotkanie się udało.

KielceCom (Social)Media

28 listopada organizatorzy zapraszają na kolejny barcamp, tym razem o tematyce e-commerce. Informacje o zapisach wkrótce na stronie www.kielcecom.pl i na profilu KielceCom na Facebooku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *