Reklama i marketing warte już 1,3 biliona dolarów

05-09-2018, 11:50

Wartość globalnego rynku marketingu i reklamy ma wynieść w tym roku 1.3 biliona dol. - tak twierdzi amerykańska firma badawcza. Analitycy sądzą, że wzrost wartości da się zauważyć w tradycyjnej reklamie i marketingu, lecz przede wszystkim obejmie reklamę w mediach cyfrowych i marketing on-line.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Zdaniem ekspertów PQ Media, w 2018 roku wzrost wartości rynku marketingu i reklamy osiągnie aż 5,5%, czyli najwięcej od 2008 roku. Szacunki te obejmują reklamę w tradycyjnych mediach, jak telewizja, oraz reklamę w cyfrowych i alternatywnych kanałach. Analitycy twierdzą, że tradycyjna reklama i marketing w tym roku mogą liczyć na wzrost o 2,1% do 803 miliardów dolarów, a reklama w mediach cyfrowych i marketing online o 11,6%. do kwoty 496 miliardów dolarów. Prognozy te powstały na podstawie analizy 20 największych rynków medialnych na świecie.

>> Dowiedz się więcej na temat możliwości reklamy w Google Ads >>

Grzegorz Sławatyński z firmy Data Exchanger uważa, że polski rynek reklamy wpisuje się w ten trend i podaje, że spodziewany jest u nas wzrost rzędu prawie 5% do kwoty 7,5 miliarda złotych.

W 2019 roku należy spodziewać się jednak wolniejszego rozwoju na globalnym rynku - wartość reklamy i marketingu w tradycyjnych kanałach wzrosną prawdopodobnie tylko o 0,8%. Digitalowa reklama/marketing może natomiast  liczyć na 10,7% .

Źródło: Data Exchanger



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać






  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.