Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Publiczne testy Grup tematycznych w nk.pl (wideo)

30-09-2010, 09:05

Niebawem każdy internauta korzystający z nk.pl będzie mógł stworzyć swoją Grupę zainteresowań. Wersję beta Grup może testować 640 tys. użytkowników. W następnych dniach zaproszenie do testów będą otrzymywać kolejni internauci.

- Przy wdrożeniu NKtalka i gier testerami byli internauci wpisujący w swoich profilach "Wrocław" jako miejsce zamieszkania. Wyniki tych testów pozwoliły nam na udostępnienie funkcji bardziej dopasowanych do preferencji i oczekiwań internautów. Obecnie do testów zapraszamy szersze grono aktywnych użytkowników nk.pl, także spoza Wrocławia. Grupa ta będzie sukcesywnie rozszerzana. Testy potrwają kilka tygodni - mówi Joanna Gajewska, rzecznik NK.

>> Czytaj też: Gry na NK strzałem w dziesiątkę?

Sonda
Czy założysz grupę tematyczną nt. swojej firmy, organizacji lub hobby na nk.pl
  • Tak
  • Nie, nie potrzebuję tego typu strony
  • Nie, nie korzystam z nk.pl
wyniki  komentarze

Grupy to projekt, który umożliwi użytkownikom zrzeszanie się w kręgach zainteresowań. Internauci od początku istnienia portalu wykorzystywali do tego celu takie narzędzia, jak fikcyjne profile czy szkoły w tzw. "Nibylandii". Aktualnie NK wprowadza produkt zaprojektowany jako narzędzie służące do komunikacji wielu użytkowników, których łączy wspólne zagadnienie. Mamy nadzieję, że z czasem Grupy w naturalny sposób zaspokoją te potrzeby użytkowników, które nie w pełni wypełniały uboższe funkcjonalnie konta fikcyjne - dodaje Gajewska.

Grupy umożliwią też obecność w NK firm na większą niż dotychczas skalę. Dzięki nim również przedsiębiorstwa będą mogły budować społeczności wokół swoich marek na portalu społecznościowym. Serwis przygotowuje już dodatkowe opcje dla przedsiębiorców.

>> Czytaj też: Facebook zastrzeże "twarz"?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR