Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

(akt.) Promocyjne ceny biletów na Forum IAB tylko do 30 kwietnia

PATRONAT MEDIALNY 26-04-2012, 07:44

Tegoroczna odsłona Forum IAB rusza za miesiąc. Od kilku dni działa system rejestracji umożliwiający zakup biletów. Do końca miesiąca bilety na tę inspirującą konferencję marketingową można kupić w promocyjnej cenie. W aktualizacji przedstawiamy sylwetkę jeszcze jednego prelegenta.

Forum IAB to cykliczna wydarzenie organizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Każdego roku konferencję odwiedzają światowej sławy prelegenci, poprzednie edycje uświetniły takie nazwiska, jak Gary Vaynerchuk czy Seth Godin. Jednym z tegorocznych keynote speakerów będzie Bruce Dickinson, wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden. Na uwagę zasługuje też wystąpienie Justina Cooke'a, założyciela międzynarodowej agencji Fortune Cookie, specjalizującej się w digital marketingu, która swoim zasięgiem obejmuje cztery kontynenty.

Pozostałe nazwiska prelegentów są równie ciekawe – swoją prezentację przedstawi m.in. znany antropolog prof. dr hab. Bogusław Pawłowski. Na pierwszy rzut oka prelekcja na temat antropologii na konferencji dotyczącej marketingu internetowego może być zaskakująca. Warto jednak spojrzeć na to z innej perspektywy. Przyglądając się zmienności ludzkiego zachowania na przestrzeni tysięcy lat, zrozumiemy, jakimi zasadami kieruje się człowiek współczesny – wyjaśnia Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Temat wystąpienia prof. Pawłowskiego to „Adaptatywność i plastyczność ludzkich preferencji w perspektywie ewolucyjnej”, a główne hasło tegorocznego Forum brzmi „Adaptive marketing. Adaptive enterprise”.

Na wydarzeniu nie zabraknie również wybitnych praktyków marketingu, zajmujących kluczowe stanowiska w największych korporacjach. Bez wątpienia taką osobą jest Rob Griffin – globalny dyrektor rozwoju produktu w Havas Digital. W firmie tej pracuje od 8 lat, jego klientami były takie marki jak Fidelity, Valspar, Air France, Hyundai oraz Kia. Z branżą interaktywną Griffin związany jest nieprzerwanie od 1996 roku. Zaczynał swoją karierę w Family Education Network, następnie był analitykiem w grupie Laredo, skąd przeszedł do Havas.

Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć pod adresem: www.ForumIAB.pl

Ceny biletów

  • Do 30 kwietnia 2012: dla członków IAB – 850 zł netto (1045,50 brutto), dla firm spoza IAB – 1000 zł netto (1230 brutto).
  • Po 30 kwietnia 2012: dla członków IAB – 950 zł netto (1168,50 brutto), dla firm spoza IAB – 1100 zł netto (1353 brutto).

Uwaga! Dla Czytelników Dziennika Internautów przygotowaliśmy dwa darmowe bilety na to wydarzenie. Szczegóły poniżej:

Mamy dla Was darmowe wejściówki na Forum IAB


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR