Każdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut - podaje Komitet Badań Radiowych. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn pracujących na kierowniczych stanowiskach, właścicieli firm i pracowników umysłowych. Blisko połowa słuchaczy-mężczyzn włącza radio w samochodzie.
Jak wynika z badań, codziennie w 2011 roku radio włączało 82,3 proc., czyli 12,1 mln mężczyzn w wieku 15-75 lat. Co najmniej raz w tygodniu radia słuchało już 96 proc. mężczyzn. Najwyższe zasięgi radio notowało wśród młodych dorosłych – 84,9 proc. w wieku 25-39 lat słuchało radia codziennie.
Mężczyźni dużo częściej niż kobiety słuchali radia w samochodach. 43,1 proc. z nich zadeklarowało, że robiło to przynajmniej raz dziennie. Słuchanie radia w aucie szczególnie powszechne było w dni powszednie – w godz. 7-9 i 15-17.
Najwyższe zasięgi radio notowało wśród właścicieli firm, przedstawicieli wolnych zawodów i pracowników kierowniczych stanowisk.
Dane słuchalności: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, fala I-XII 2011
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*