Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Poradnik "Brand advertising online" niedługo w M&MP

24-09-2010, 10:40

W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP (Media i Marketing Polska) ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online. Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy online przygotowany specjalnie dla marketerów przez ekspertów grupy roboczej Brand advertising online działającej w ramach IAB.

Poradnik na temat Brand advertising online został przygotowany specjalnie dla marketerów chcących poszerzyć i zaktualizować swoją wiedzę na temat reklamy online. W sposób przystępny zostaną przedstawione w nim narzędzia, jakimi dysponuje Brand advertising online do realizowania celów marketingowych.

>> Czytaj też: Reklama graficzna w internecie pod nadzorem IAB

Sonda
Czy kupujesz powierzchnię reklamową w internecie?
  • Tak
  • Nie i nie planuję kupować reklamy online
  • Nie, ale planuję kupić reklamę online
wyniki  komentarze

Poradnik zawiera informacje m.in. jak planować zakup mediów internetowych oraz stosować precyzyjne i skuteczne metody dotarcia do wybranych konsumentów.

Nad poradnikiem pracowali przedstawiciele firm zrzeszonych w grupie roboczej Brand advertising online działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska: Agora SA, ARBOnetwork, Grupa Onet.pl, INTERIA.PL, Mindshare Polska, Nasza Klasa Sp. z o.o., Wirtualna Polska SA. Do kolejnych numerów M&MP (Media i Marketing Polska) wydawca miesięcznika dołączy następne poradniki przygotowane we współpracy z IAB, poświęcone m.in. marketingowi mobilnemu, szeptanemu, wideo online itd.

>> Czytaj też: Polska: Rynek reklamy online rośnie

- Liczymy, że poradnik będzie skutecznym sposobem zwrócenia uwagi reklamodawców na fakt, że internet jest medium odpowiednim do promocji i budowania wizerunku brandów w nie mniejszym stopniu, jak do działań nakierowanych na efekt bezpośredni (direct response). To jeden z ważniejszych elementów naszej szerokiej strategii promowania reklamy brandingowej w internecie – mówi Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

NK.pl dostępna w Ovi sklepie