Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Plus i Orange robią najwięcej szumu

11-12-2010, 10:44

Zarówno Plus, jak i Orange to marki, której najczęściej pojawiają się w mediach. Asa w rękawie ma jednak Play, który może pochwalić się 1/3 pozytywnych komentarzy na swój temat.

Według danych PRESS-SERVICE aż 36% publikacji dotyczyło Plusa, a 30% Orange. Era zgarnęła 17%, natomiast Play 16%. Dominacja Plusa – zwłaszcza w prasie – wiąże się z dużą liczbą tekstów na temat sportu, marka sponsoruje bowiem siatkówkę. Z kolei w internecie sieć Polkomtela prowadzi, jeśli chodzi o liczbę informacji korporacyjnych. Natomiast największe zainteresowanie dziennikarzy wzbudzają produkty i usługi Play’a oraz Orange.

>> Czytaj też: SMS-y na "Mam Talent" wyczyściły konta użytkowników Plusa

Sonda
Który operator wg Ciebie prowadzi najefektywniejszą kampanię w sieci?
  • Era
  • Play
  • Plus
  • Orange
  • inni - wirtualni
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Najczęściej publikacje negatywne dotyczyły Ery oraz Orange w kontekście Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Orange zanotował sporo negatywnych komunikatów w związku z wyrokiem sądu w sprawie wprowadzającej w błąd reklamy oraz wniesienia pozwu do sądu przez UOKiK za niedozwolone praktyki przy rozwiązywaniu umów.

Zestawienie publikacji na temat sieci komórkowych
fot. PRESS-SERVICE - Zestawienie publikacji na temat sieci komórkowych
Inaczej przedstawiała się w październiku sytuacja Plusa - najwięcej negatywów dotyczyło awarii. Ma to związek z 25-minutowym przestojem działania sieci na terenie Warszawy, Łodzi i Lublina, który miał miejsce 13 października.

>> Czytaj też: Awaria mBanku pod lupą GIODO

Na temat Plusa pojawiło się najwięcej informacji pozytywnych (23,6%), jednak PRESS-SERVICE zauważa, że ponad połowa z nich to to krótkie wzmianki, a więc formy w najmniejszym stopniu wpływające na świadomość. Z kolei na znakomity wynik Play’a wpłynęły zwłaszcza publikacje internetowe, co może świadczyć o priorytetach i kierunku rozwoju wizerunku marki.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *