Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PayU szkoli, jak zarobić na e-biznesie

21-02-2012, 14:25

Handel w internecie to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi polskiej gospodarki. Właściciele e-sklepów, którzy chcą zwiększyć swoje zyski, wdrażają kolejne systemy usprawniające proces zakupowy. Firma PayU zaprasza na bezpłatne szkolenia pod hasłem PayU Developers' Day.

Projekt szkoleniowy PayU Developers' Day skierowany jest do integratorów e-biznesu z płatnościami, webdeveloperów, programistów oraz pasjonatów technologii internetowych. Dzięki temu będą oni mieli okazję zapoznać się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku płatności internetowych w Polsce.

Warsztaty odbędą się w lutym i marcu w Poznaniu, Wrocławiu oraz Warszawie. Celem bezpłatnych szkoleń jest ułatwienie integracji e-biznesu z płatnościami oraz pokazanie możliwości udoskonalenia działania sklepów internetowych, m.in. poprzez zastosowanie nowego systemu płatności.

Czytaj też: Płatności e-commerce mają należeć do PayU (wideo)

- Po pierwszej edycji PayU Developers' Day mogę śmiało powiedzieć, że warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem, a liczne zapytania o kolejne terminy w różnych miastach skłoniły nas do kontynuacji projektu m.in. we Wrocławiu - mówi Joanna Kuzdak, Dyrektor Zarządzająca PayU S.A.

Zajęcia podczas PayU Developers' Day prowadzą eksperci e-biznesu, praktycy wdrażający systemy PayU w największych polskich e-sklepach. Każdy uczestnik otrzymuje dyplom potwierdzający zdobyte umiejętności. Terminy najbliższych szkoleń:

  • Poznań: 23 lutego oraz 23 i 27 marca
  • Wrocław: 29 lutego i 20 marca
  • Warszawa: 8 i 29 marca

Podczas warsztatów przedstawiony zostanie proces integracji e-biznesu z systemem płatności dostarczanym przez PayU. Szczegóły dotyczące wszystkich terminów szkoleń i zgłoszeń dostępne są na stronie: www.payu.pl/developersday


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik