Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ostanie dni zgłoszeń do MIXX Awards Europe 2011

05-05-2011, 21:31

Tylko do 13 maja firmy członkowskie IAB Polska mogą nadsyłać zgłoszenia do drugiej edycji konkursu MIXX Awards Europe 2011. Nagrodzone zostaną w nim najlepsze kampanie reklamowe i marketingowe zrealizowane w internecie.

Kreatywny konkurs reklam internetowych IAB MIXX Awards Europe 2011 jest wydarzeniem w branży interaktywnej, w którym nagrody przyznaje jury złożone z wybitnych ekspertów marketingu, szefów wiodących europejskich agencji reklamowych realizujących kampanie online dla największych światowych marek.

>> Czytaj też: Nowi reklamodawcy YouTube'a. Rośnie konkurencja dla TVN, Polsatu i TVP?

IAB Polska tradycyjnie zgłosi do europejskiego konkursu kampanię, która w ubiegłym roku w polskiej edycji MIXX-Awards została laureatem nagrody Best In Show dla najwyżej ocenionej kampanii w całym konkursie. W 2010 roku to wyróżnienie przyznane zostało wrocławskiej agencji WeAreMedia za kampanię Paczkobranie.

W tegorocznej edycji MIXX Awards Europe 2011 nagrody zostaną wręczone w 6 kategoriach – Brand Awareness and Positioning, Direct Response, Lead Generation, Best Brand/Product Launch, Experimental and Innovative campaign, Cross-Media Integration. W tym roku zgłaszanie kampanii jest bezpłatne. Szczegóły dotyczące warunków uczestnictwa w konkursie i nadsyłania zgłoszeń można znaleźć na stronie mixxawardseurope.com.

>> Czytaj też: AdReport: reklamy w lutym praktycznie bez zmian

MIXX Awards Europe 2011 jest częścią Interact Congress, jednej z największych konferencji branży interaktywnej w Europie, która odbędzie się w dniach 8-9 czerwca w Barcelonie. Uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie MIXX Awards Europe 2011 odbędzie się 8 czerwca podczas trwania Interact Congress 2011 w Barcelonie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *