Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nowe rozwiązanie do monitoring stanów emocjonalnych w social media

02-11-2010, 08:19

Powstało nowe narzędzie do monitorowania mediów społecznościowych i routingu. System niedługo ma brać pod uwagę stany emocjonalne polskojęzycznych użytkowników.

W ostatnim czasie pojawiło się kilka ofert firm zajmujących się monitoringiem mediów społecznościowych. Ze względu na rosnącą popularność Facebooka pod uwagę biorą ten serwis m.in. BrandoMetr i NewsPoint, o czym pisaliśmy we wrześniu i październiku.

>> Czytaj też: NewsPoint Social Media wprowadza monitoring mikroblogów

Sonda
Systemy monitorujące serwisy społecznościowe to:
  • naruszanie prywatności
  • cenne informacje dla firm
  • niedoskonałe narzędzia, więc bezużyteczne
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Dzięki współpracy Interactive Intelligence i Buzzient powstało narzędzie do monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych. Klient może otrzymywać cyklicznie raporty, które zostaną przefiltrowane i wysłane do odpowiedniego działu w firmie za pośrednictwem e-maila.

Zawartość serwisów społecznościowych jest monitorowana pod kątem zdefiniowanych słów kluczowych, które mogą dotyczyć nazw produktów lub usług. Treści są oceniane od -1500 do 1500 punktów, tym samym dzieli się je na trzy stany: pozytywny, negatywny oraz neutralny.

System do monitorowania mediów społecznościowych Interactive Intelligence i Buzzient
fot. - System do monitorowania mediów społecznościowych Interactive Intelligence i Buzzient
Wspólny wysiłek obu firm pozwala na monitoring takich mediów, jak Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, YouTube, blogi, serwisy Wiki i fora internetowe.

Narzędzie działa w Stanach Zjednoczonych i krajach Unii Europejskiej. Rozwiązanie rozpoznaje treści w ponad 60 językach, stany emocjonalne w języku angielskim, francuskim i niemieckim. W najbliższym czasie ma zostać uwzględniony także język polski.

>> Czytaj też: Profile na portalach społecznościowych mogą mieć wpływ na karierę zawodową


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik