Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sony prezentuje SmartWatch 2 - zegarek z Androidem, który zawładnie rynkiem?

26-06-2013, 00:45

Sony wyszło tym razem przed szereg, nie czekając na produkty Samsunga czy Apple'a.

Japoński koncern Sony udostępnił w sieci wideo, na którym oglądać możemy drugą wersję zegarka SmartWatch. Pierwsze wydanie gadżetu nie cieszyło się zbyt dużą popularnością, jednak można mieć nadzieję, że producent wyciągnął wnioski z tej porażki.

NFC i Bluetooth, a także lepsza bateria

Zgodnie z wcześniejszymi przypuszczeniami pod maską SmartWatch 2 znajdziemy moduł Bluetooth umożliwiający komunikację ze smartfonem, a także NFC przyśpieszające parowanie obu urządzeń. Sony wyposażyło swój zegarek również w dotykowy ekran o rozdzielczości 220x176 pikseli, który ma się charakteryzować znacznie lepszą widocznością w słońcu niż w przypadku poprzedniej wersji urządzenia.

Nowością, na którą czekało wielu użytkowników, jest jednak dłuższy czas pracy na baterii, który zdaniem Sony ma być najlepszy wśród wszystkich zegarków tego typu. Mimo wszystko trudno jednak w to uwierzyć, biorąc pod uwagę konstrukcje z ekranami E-ink, pracującymi bez ładowania przez blisko tydzień.

Odporny na zamoczenia Android

Sonda
Zegarek z Androidem to dobry pomysł?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Zaletą SmartWatch 2 jest niewątpliwie również odporność na zamoczenia oraz bransoletka ze stali nierdzewnej. Sony wspomina również o poprawionym interfejsie Androida, a także domyślnie zainstalowanych aplikacjach zoptymalizowanych pod kątem niewielkiego ekranu.

Niestety krótki materiał zaprezentowany przez japońskiego producenta, wciąż nie zdradza zbyt wielu szczegółów na temat zegarka. Czy Sony faktycznie zdoła wykorzystać potencjał Google Now i nowego Androida? Tego prawdopodobnie dowiemy się już w następnym tygodniu, kiedy urządzenie zagości na targach Mobile Asia Expo.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Sony, The Verge



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING