Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Neostrada jest "cool", modna, pożądana i godna zaufania!

28-06-2007, 18:26

Neostrada tp została wczoraj uhonorowana statuetką CoolBrand. Polscy internauci uczestniczący w I edycji konkursu organizowanego przez międzynarodową organizację Superbrands wyróżnili neostradę tp, jako modną i pożądaną markę.

Zgłaszanie i głosowanie na poszczególne marki odbywało się za pośrednictwem serwisu coolbrands.onet.pl. Internauci odpowiadali na pytanie jaka marka jest ich zdaniem najbardziej "cool", a następnie głosowali na wybrane przez siebie, najmodniejsze znaki.

CoolBrands oznacza, że wyróżniona tym tytułem marka jest obiektem pożądania wśród osób wyznaczających trendy i wywierających wpływ na opinię publiczną. Znaki firmowe, które uzyskały ten status zostały umieszczone w specjalnym albumie CoolBrands Polska.

Wcześniej, w maju 2007 roku neostrada tp została uznana za marką godną zaufania w VII edycji badania Trusted Brand 2007. Organizowane wśród czytelników Readers Digest badanie obejmuje swym zasięgiem 15 krajów europejskich.

Neostrada tp została wyróżniona "Złotą Statuetką Marki Godnej Zaufania" w kategorii firma internetowa. Usługa była oceniana pod względem jakości, wartości w stosunku do ceny, siły wizerunku oraz zaspokojenia potrzeb klienta.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa