Marki i usługi posiadające swoje strony fanowskie na Facebooku będą mogły otrzymywać wiadomości prywatne od internautów - poinformował Courtney Mills z bloga "INeedHits".
Społecznościowy gigant dopiero testuje rozwiązanie, jednak jego wprowadzenie na szerszą skalę będzie bardzo istotnym krokiem w komunikacji między największymi markami a ich fanami.
Na razie z nowości mogą skorzystać wyłącznie posiadacze stron fanowskich z Azji, jednak prawdopodobnie wkrótce zmiany zawitają także do reszty użytkowników. Dzięki funkcji odbierania bezpośrednich wiadomości od swoich fanów marki będą mogły nawiązywać bliższe relacje z internautami.
Jak zauważa serwis TheNextWeb, do tej pory wiele marek musiało sobie radzić również ze skargami użytkowników, które były pozostawiane pod losowymi postami. Możliwość wysłania firmie prywatnej wiadomości pomoże w uniknięciu tego typu incydentów i rozwiązywaniu nieprzyjemnych problemów bez udziału szerszej publiczności.
Niedawno informowaliśmy, że większe strony fanowskie mają duże trudności z angażowaniem internautów. Przeniesienie interakcji na prywatne wiadomości może dodatkowo utrudnić promocję marki, gdyż zainteresowanie pojedynczymi użytkownikami nie będzie widoczne dla innych osób.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|