Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

MTV Networks, która na polskim rynku walczy o widzów takimi kanałami, jak MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central oraz dziecięcy Nickelodeon, zmieniła strategię i postawiła na walkę o widzów w internecie. Wcześniej oferta nadawcy w sieci była skromna.

Z tygodnia na tydzień zwiększamy liczbę programów dostępnych w internecie. Już udostępniliśmy ponad 140 godzin programów, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Do końca roku mamy nadzieję dodać jeszcze 200 godzin – podkreśla w rozmowie z „DGP” Beata Węgrzyn, kierownik ds. internetu w MTV Networks Polska.

To już przełożyło się na lepsze wyniki w sieci. Z najnowszych danych firmy badawczej Omniture wynika, że we wrześniu stronę internetową www.mtv.pl odwiedziło ponad 800 tys. użytkowników. To o 139 proc. więcej niż w sierpniu.

Zwiększa się także czas spędzany na stronie przez internautów dzięki temu, że częściej oglądają oni zamieszczane w sieci odcinki programów nadawcy. Liczba odsłon poszczególnych sekcji tematycznych z produkcjami MTV wyniosła we wrześniu 8 mln, podwajając się w stosunku do sierpnia.

Internet poszerza skalę dotarcia naszych programów. A to zwiększa naszą siłę biznesową w negocjacjach z reklamodawcami i pośrednikami dystrybuującymi nasze treści – mówi Beata Węgrzyn.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. MTV szuka pieniędzy w internecie

Michał Fura

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *