Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Młodzi wokaliści popierają kampanię LUBIĘ! #niehejtuje

30-05-2019, 16:00

W nowej kampanii, będącej odpowiedzią na problem hejtu w internecie, biorą udział Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2. W ramach akcji, zostaną zorganizowane specjalne wydarzenia w 4 miastach na terenie Polski.

Problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób. Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Patrycja Gołek, dyrektor ds. marketingu Reporter Young - organizatora kampanii - mówi, że Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem. Ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu.

Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz zwyciężczyni programu AniKa Dąbrowska. Artyści wykonają piosenkę promującą kampanię „To co ważne”.

W ramach kampanii LUBIĘ! #niehejtuje, zorganizowano specjalne eventy w 4 miastach na terenie Polski. 1 czerwca jeden z nich odbędzie się w Poznaniu, a następny 8 czerwca w Płocku. Uczestnicy wydarzeń będą mogli usłyszeć piosenkę promującą akcję na żywo. Zaplanowano także panel dyskusyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w internecie.

Ponadto 8 czerwca we Wrocławiu oraz 15 czerwca w Katowicach w ramach kampanii odbędą się spotkania z influencerkami: Sonią Żugaj, Zuzią Kaszuba, Antoniną Flak oraz Julką Cymbaluk.

Elementem uzupełniającym kampanię są specjalne T-shirty z logo akcji, dostępne w wybranych sklepach. Akcja jest kontynuacją tej zeszłorocznej, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci.

Źródło: Reporter Young


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Kultura nabiera przyspieszenia

Źródło: PAP



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING