Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Matchbook, czyli Foursquare dla leniwych

17-05-2011, 23:17

Zwykle planujemy znacznie więcej, niż faktycznie robimy. Ten prosty fakt wykorzystał twórca aplikacji Matchbook.

Foursquare już w lutym tego roku zbliżało się do granicy 7 milionów użytkowników, jednak konkurencja wcale nie zamierza się w związku z tym poddawać, wręcz przeciwnie.

>>Czytaj także: Angry Birds również poza cyfrowym światem (wideo)

Sonda
Korzystasz z Foursquare?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Na prosty i interesujący pomysł wpadł niedawno Jason Schwartz, twórca aplikacji Matchbook, która bardzo przypomina Foursquare. Różnica między usługami polega na tym, że w narzędziu Schwartza nie podajemy swojej faktycznej lokalizacji, lecz miejsca, które chcielibyśmy odwiedzić.

Autor aplikacji ma nadzieję, że dzięki temu uda się ograniczyć konieczność korzystania z notesów i niewygodnych papierowych map.

Pomimo prostoty pomysłu jego wartość może się okazać niezwykle duża. Jak mówi Schwarz: Zamiar to coś bardzo potężnego. Mogę powiedzieć reklamodawcom: "Mam tysiąc ludzi, którzy chcą do was przyjść. Co dacie im na zachętę?".

W przyszłości narzędzie ma być wyposażone także w możliwość dzielenia się z innymi użytkownikami listą miejsc, które chcemy odwiedzić. Warto dodać, że Foursquare również posiada funkcję nazwaną "do zrobienia", jednak jest ona znacznie mniej rozbudowana niż w przypadku Matchbook.

>Czytaj także: Pierwsze smartfony z procesorami Intela dopiero w 2012 roku


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Business Insider