Magazyn z poradami dla specjalistów SEM już na rynku

19-10-2010, 14:40

Edukacja rynku nt. SEM i skuteczna promocja – to powody, dla których ukazał się bezpłatny magazyn SEM Specialist. Czy wyszukiwarki mogą okazać się promocją samą w sobie?

Dla firmy działającej w sieci potencjalnym klientem jest internauta. W celu pozyskania klienta stosuje się SEM (ang. Search Engine Marketing). Marketing w wyszukiwarkach to nic innego, jak promocja, tyle tylko, że na innym polu niż tradycyjne sposoby reklamy. W tej krainie panują inne zasady.

>> Czytaj też: e-Commerce: poszukiwani specjaliści SEO i SEM

Sonda
Interesujesz się SEM?
  • Tak
  • Nie, ale w pracy jest mi to potrzebne
  • Nie
wyniki  komentarze

Dziś ukazał się pierwszy numer kwartalnika SEM Specialist, który ma rozwiać wątpliwości początkujących i zaawansowanych specjalistów SEM w przedsiębiorstwach.

Kwartalnik będzie prowadzony przez Leszka Wolanego, który ma kilkuletnie doświadczenie w branży, w tym m.in. w tworzeniu od podstaw usług SEM w Infinity Group oraz zarządzaniu działem SEM w Hypermedia (Isobar Polska).

Okładka pierwszego numeru SEM Specialist
fot. - Okładka pierwszego numeru SEM Specialist
- Głównym celem periodyku jest edukacja rynku na temat efektywnego wykorzystania marketingu w wyszukiwarkach oraz pokazywanie jego możliwości, m.in. prezentując sprawdzone rozwiązania – podkreśla Leszek Wolany, redaktor naczelny SEM Specialist. – Chcemy w ten sposób stymulować rozwój tego sektora rynku i pokazać, że SEM jest jedną z najskuteczniejszych form promocji w internecie.

W pierwszym numerze przeprowadzono wywiad z Tomaszem Nowińskim z polskiego oddziału Groupon, by wyjaśnić, jak to jest z tym SEM w zakupach grupowych. Na ponad 40. stronach pojawiają się także felietony i porady.

>> Czytaj też: Reklama online w Polsce - 18 procent w górę

SEM Specialist dostępny jest w formacie PDF za darmo po uprzednim podaniu adresu e-mail na stronie magazynu: www.semspecialist.pl


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy