Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Koniec z plagą telewizyjnych reklam omijających prawo

GazetaPrawna.pl 24-05-2010, 16:27

Koniec z atrakcyjną reklamą sponsorów telewizyjnych programów. Zamiast filmików i animacji będzie tylko nudna plansza z logo firmy.

„Producent serków zaprasza na prognozę pogody”, „Serial obejrzeli państwo dzięki firmie wytwarzającej najbardziej aromatyczną kawę” – to hasła, którymi codzienne bombardują nas stacje telewizyjne.

Na zwykłym pokazywaniu logo sponsora się nie kończy. Ośmiosekundowe zapowiedzi sponsorowanych audycji po cichu zamieniły się w skrócone wersje standardowych 30-sekundowych reklamowych spotów. I nie podlegają ograniczeniom czasowym, jak te emitowane w zwykłych blokach reklamowych. Bloki nie mogą zająć więcej niż 12 minut na godzinę.

Najnowsze rozporządzenie KRRiT ma zmienić tę praktykę. Sponsor będzie pokazywany krócej i mniej atrakcyjnie. Stacja będzie mogła jedynie przez 5 sekund pokazać planszę z logo firmy. Zakazane będą filmiki czy animacje.

Więcej w Gazecie Prawnej w artykule Koniec z plagą telewizyjnych reklam omijających prawo

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *