IV edycja konferencji Marketing Progress spod znaku nowej roli marketingu

PATRONAT MEDIALNY 02-08-2016, 06:26
Aktualizacja: 13-09-2016, 06:02

Marketing się zmienia. Nie chodzi tu tylko o metody, których używają marketerzy, by przyciągnąć do firmy klientów. Rozwój technologii, a tym samym zmiany, jakie zachodzą w komunikacji, sprawiły, że strategie, które jeszcze kilka lat temu się sprawdzały, dziś szybko stają się przeżytkiem, bo nowe rozwiązania pojawiają się niemal każdego dnia. Jak więc nadążyć za zmianą, a co ważniejsze, co zrobić, by z powodzeniem zarządzać nią w swoich firmach? Temu zagadnieniu poświęcono tegoroczną IV edycję konferencji Marketing Progress, skupioną wokół nowej roli marketingu.

Podczas dwudniowego spotkania uczestnicy poznają nie tylko rozwiązania, które da się przełożyć na marketingowy sukces obsługiwanych przez nich marek, ale otrzymają szereg inspiracji, dzięki którym lepiej przygotują się na zmiany zachodzące w marketingu. Zgromadzeni specjaliści pokażą, jak skutecznie odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz, i docierać do nich za pomocą spersonalizowanych komunikatów w odpowiednim czasie. Zwrócą również uwagę na aspekty budowania trwałych relacji z klientami i wskażą sposoby na tworzenie zaangażowanego dialogu z klientem. Omówią także aktualne trendy w marketingu: wideo, mobile, content marketing, social listening, programmatic, customer experience, sharing economy - to tylko część z zagadnień poruszanych na konferencji, definiujących proaktywne podejście do marketingu.

Marketing Progress

Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności do wykorzystania w codziennej pracy. Ponadto uczestnicy jako pierwsi będą mieli okazję zapoznać się wynikami badań dotyczących różnych aspektów komunikacji marketingowej krajowych firm, rozwoju polskich marketerów, znajomości narzędzi itd. - zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, Natalia Hatalska, Marek Staniszewski, popularny twórca internetowy Rezigiusz, Tomasz Sulewski (Orange), Magdalena Cedro-Czubaj (Oknoplast), Kacper Winiarczyk (UBER) oraz wielu innych specjalistów w swoich dziedzinach. Aktualnie finalizowane są rozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista już niedługo pojawi się na stronie konferencji. Wydarzenie poprowadzi Paweł Gołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności. W osiągnięciu tego celu ma pomóc merytoryka, którą tworzą eksperci-praktycy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji.

Więcej marketingowych inspiracji na bieżąco pojawia się na:
www.facebook.com/marketingprogress oraz wydarzeniu na Facebooku:
www.facebook.com/events/1132861686781507/

Opłata konferencyjna:

  • 699 złotych netto przy zapisie i płatności do 31 września
  • 899 złotych netto przy zapisie i płatności do 12 października


Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 13-14 października 2016 roku.


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag marketing progresstag konferencja
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031