Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Internauci jak kibice - nie lubią PZPN

27-10-2009, 12:40

85% użytkowników internetu słyszało o proteście kibiców przeciwko Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej i prawie wszyscy ten protest popierają. Niestety, jedynie co trzeci ankietowany wierzy w to, że sytuacja w polskiej piłce się poprawi – wynika z październikowego sondażu Omnibus-Online przeprowadzonego przez IMAS International wśród polskich internautów.

Wyniki sondażu pokazują, że 85%internautów słyszało o proteście kibiców przeciwko Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej. W ramach badań zadano też w formie otwartej pytanie, co kibice chcą przez protest uzyskać.

Respondenci stwierdzili, że chodzi przede wszystkim o ustąpienie obecnego zarządu PZPN (56%), chcą oni, aby miejsce obecnej ekipy zajęli ludzie uczciwsi i nieskorumpowani. Ponadto protest ten dotyczy również złego funkcjonowania i zarządzania w PZPN (17%) oraz korupcji, o której jest bardzo głośno od ponad roku (16%).

Tylko 13% respondentów oczekuje lepszej gry naszej reprezentacji oraz wyników, które pozwolą na kwalifikację naszej drużyny do turniejów rangi Mistrzostw Świata czy Mistrzostw Europy. Wśród oczekiwań kibiców jest także ich lepsze traktowanie, które zdaniem prawie 4% respondentów powinno przejawiać się m.in. obniżeniem cen biletów. Co dziesiąty internauta wspomniał o całkowitej likwidacji organu, jakim jest PZPN.

Spośród internautów, którzy słyszeli o proteście, tylko 32% wierzy w poprawę sytuacji, a najwięcej, bo ponad 40%, uważa, że sytuacja się nie zmieni. Wiele osób (25,9%) nie miało na ten temat zdania.

Badanie Omnibus-Onlineprze prowadzone zostało przez IMAS International w dniach 10-19 sierpnia 2009 roku techniką ankiety internetowej CAWI, na grupie osób reprezentatywnej dla użytkowników internetu (dobór do próby losowo-kwotowy).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR