Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

InPost wprowadza szybkie zwroty w aplikacji. Bez etykiety, w dowolnym paczkomacie. Sprawdź jak zwrócić przesyłkę w aplikacji InPost Mobile

27-01-2022, 12:14

Każdy użytkownik aplikacji może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki. Zwracany towar można nadać w dowolnym Paczkomacie. Sam proces zwrotu przesyłki jest szybki i intuicyjny. Dodatkowo klient od razu może śledzić w aplikacji drogę powrotną paczki do nadawcy.

Jak zwrócić przesyłkę w aplikacji InPost Mobile?

1. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonę ZWRÓĆ

inpost mobile zwroty

W sekcji „Wyszukaj sklep” zacznij wpisywać nazwę sklepu, do którego chcesz zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu. Możesz również wybrać paczkę do zwrotu z listy Twoich przesyłek, którą znajdziesz poniżej pola wyszukiwania.

2. Wypełnij dane zwrotu

Uzupełnij dane i kliknij “zwróć przesyłkę”. Jeśli wybrany przez Ciebie sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to tyle – Twój zwrot został zgłoszony! Kod zwrotu znajdziesz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail.

3. Poczekaj na akceptację zwrotu przez sklep

W przypadku wymaganej akceptacji zwrotu przez sklep, po wypełnieniu formularza, poczekaj na potwierdzenie. Powiadomienie otrzymasz w aplikacji oraz w wiadomości e-mail, kiedy zwrot będzie można już nadać w Paczkomacie.

4. Przygotuj paczkę ze zwrotem

Spakuj i zabezpiecz przesyłkę. Jeśli używasz tego samego pudełka (zachęcamy, by być eko i zero waste!), usuń starą etykietę. Nie musisz drukować żadnej nowej etykiety – przy nadaniu użyj wygenerowanego w aplikacji kodu zwrotu.

5. Nadaj zwrot w Paczkomacie

Z przygotowaną paczką udaj się do dowolnego Paczkomatu. W czytniku w Paczkomacie zeskanuj kod QR z aplikacji lub wybierz opcje nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisz kod zwrotu. Skrytka otworzy się automatycznie! Teraz włóż paczkę do skrytki. Gotowe! Paczka nadana!