Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Innowacje marketingowe: Jak pozyskać klientów z innych regionów Polski

PATRONAT MEDIALNY 02-02-2011, 12:29

16 lutego 2011 r. w rzeszowskim Hotelu Hubertus odbędzie się pierwsza na Podkarpaciu konferencja z cyklu „Jak pozyskać klientów z innych regionów Polski”. Organizatorem konferencji jest agencja interaktywna Fabryka e-biznesu Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie. Udział w konferencji jest darmowy.

– Od 2008 r. działamy na rynku podkarpackim i obsługujemy głównie firmy z większych miast Polski – tam nikt nie robi wielkich oczu, gdy mówimy o buzz marketingu itp. Na Podkarpaciu odbiorcy dziwią się, że takie coś w ogóle istnieje – po prostu tego nie znają. Nie mam pojęcia, dlaczego firmy wolą korzystać ze starych, mało skutecznych form promowania swojej działalności typu ulotki, plakaty i foldery, podczas gdy o wiele skuteczniejsze jest reklamowanie się z pomocą internetu. Przecież, w dzisiejszych czasach jest on jednym z podstawowych środków komunikacji ludzi, a będzie jeszcze lepiej – mówi Marcin Zaborowski, pracownik Działu Marketingu Alternatywnego Fabryki e-biznesu.

– Znając skuteczność marketingu alternatywnego oraz sytuację na naszym rynku, postanowiliśmy sprawić, że Podkarpacie też dowie się o nowoczesnych formach promocji i zacznie z nich efektywnie korzystać, docierając do 20 mln Polaków – użytkowników internetu. Stąd pomysł na Konferencję adresowaną do przedstawicieli firm (właścicieli, kierownictwa), które dostrzegają potencjał internetu i używając go, chcą dogonić konkurencję z innych województw – tłumaczy Zaborowski.

Skuteczne sposoby promowania się w sieci stanowią niezwykle szeroki wachlarz możliwości – GoogleAdWords, marketing alternatywny (np. kampanie marketingu szeptanego), dbałość o poprawne funkcjonowanie i atrakcyjny charakter strony internetowej, reklama ambientowa (na środkach komunikacji miejskiej, przystankach, outdoor, indoor), obecność w mediach społecznościowych (Facebook itp.), dbałość o pozytywny wizerunek firmy w internecie itp. Metod jest tyle, że przedstawiciele każdej branży mogą wyznaczyć dla swojej firmy własną ścieżkę promocyjnego rozwoju w internecie.

Wszystko to będzie stanowić przedmiot rozważań na konferencji „Innowacje marketingowe”. Zaproszenie na to spotkanie jest kierowane do kadry zarządzającej (marketing, właściciele) średnich i dużych firm Podkarpacia. Wiąże się to z dążeniem organizatorów do wyrównywania szans podkarpackich przedsiębiorców z firmami innych województw. Dodatkowo dla uczestników przewidziano losowanie nagród (m.in. weekendowy wyjazd).

Każdy, kto chce wziąć udział w konferencji nt. innowacji marketingowych musi pamiętać, że ilość miejsc jest ograniczona (50 osób). Formularz rejestracji dostępny jest na stronie www.innowacjemarketingowe.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING