Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

II Sympozjum Uczestników Programów Partnerskich - zaproszenie

PATRONAT MEDIALNY 21-05-2008, 16:30

31 maja w Warszawie odbędzie się drugie Sympozjum Uczestników Programów Partnerskich, przeznaczone dla osób, które zarabiają na oferowaniu cudzych usług i produktów w Sieci. Organizatorem SUPP jest firma Netina Sp. z o.o., prowadząca Wydawnictwo Złote Myśli, w ramach którego funkcjonuje Złoty Program Partnerski.

Sympozjum, to okazja by dowiedzieć się jak zwiększyć dochody uzyskiwane poprzez programy partnerskie. Szansa na poznanie osób, które odnoszą sukcesy w sprzedaży i mogą podzielić się pomysłami.

Sympozjum kierowane jest nie tylko do praktyków ale też i nowicjuszy, którzy chcieliby uzyskać wiele cennych informacji z najlepszego źródła i zacząć zarabiać na swojej stronie WWW.

W programie:

  • "Twoje przekonanie kluczem do sukcesu" - Michał Jankowiak
  • "Specyfika współpracy z PP" - Aneta Styńska
  • "Jak za pomocą programów partnerskich zarabiać na blogach?" - Krzysztof Lis
  • "Metody sprzedaży partnerów mBanku" - Janusz Orzelski
  • "Jak sprzedawać na Allegro?" - Mirosław Szmajda
  • "Zarządzanie sobą w czasie - jak wygospodarować czas na PP?" - Jakub Ujejski
  • "Podstawy pozycjonowania stron internetowych. Jak promować swoją stronę www, aby zarabiać jeszcze więcej?" - Arkadiusz Podlaski
  • "Zakładanie blogów, pisanie artykułów pod SEO, copywriting" - Piotr Organista
  • "Jak pisać teksty, które uczynią Cię bogatym" - Dariusz Puzyrkiewicz
  • "7 kroków turbo-pisania - jak 4-krotnie przyspieszyć pisanie dowolnych tekstów?" - Katarzyna Szafranowska
  • "Od freelancera do biznesmena. Jakie problemy techniczne, mentalne i prawne spotkają Cię na drodze do prowadzenia własnego e-biznesu zarabiającego w PP" - Łukasz Jarzembowski
  • "Ewolucja programów partnerskich a nowoczesny franchising" - Artur Ziółkowski
  • "Perswazyjny tekst reklamowy - sprzedawca, który pracuje dla Ciebie za darmo 24h na dobę" - Jakub Woźniak
  • "Język perswazji, lingwistyczne wzorce przekonywania. Komunikacja podprogowa" - Paweł Sowa
  • "Jak zbudować sklep internetowy, który działa" - Tomasz Karwatka

 

Termin: 31 maja 2008, godzina: 9:00 - 19:00
Miejsce: Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe, Warszawa ul. Bobrowiecka 1

Zobacz na Zumi

Koszt uczestnictwa: 167 zł brutto (od 26 maja - 197 zł)

Rejestracji można dokonać na stronie Sympozjum

 

Dziennik Internautów jest patronem medialnym Sympozjum.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Netia na ryczałcie z TP SA