Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Grono wchodzi w AdKontekst

26-08-2009, 16:33

Sieć reklamowa AdKontekst, od sierpnia tego roku, będzie wyświetlała reklamy w serwisie Grono.net. Reklamy mają mieć formę klasycznych boksów oraz w postaci intertekstu - poinformowali przedstawiciele sieci reklamowej.

Współpraca AdKontekst z Gronem zakłada dokładną analizę zainteresowań użytkowników oraz prowadzonych przez nich dyskusji, w celu dopasowywania reklam do preferencji odbiorców. Dzięki temu reklamodawca ma otrzymać gwarancję efektywnego targetowania jego przekazu.

Reklamy będą emitowane zarówno w postaci klasycznych boksów kontekstowo dobieranych do tematyki gron oraz w postaci intertext, czyli reklamy kontekstowej emitowanej w treści artykułów lub postów na gronach dyskusyjnych w momencie najechania kursora na wyróżnione w tekście słowo.

Intertext będzie emitowany jako tekst lub jako tekst połączony z grafiką (Intertext Exclusive). Kolorystykę reklam zintegrowano z layoutem skórek, wybranych przez użytkowników serwisu. Jednocześnie wdrożony algorytm pozwala na dopasowywanie reklam bez konieczności gromadzenia prywatnych danych użytkowników.

Jak obiecuje Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net, reklamy w serwisie mają być nieinwazyjne. Ponadto nie będzie już reklam wjeżdżających na stronę.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR