Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gracze w USA chętnie płacą za granie

05-08-2011, 15:18

Co miesiąc w Stanach Zjednoczonych za towary cyfrowe płaci ponad 12 milionów użytkowników - wynika z badań przeprowadzonych przez organizację Inside Network.

Sonda
Kupisz nowego iPhone'a 5?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

W czerwcu pisaliśmy o tym, że internauci są gotowi płacić za treści w sieci, ale na swoich warunkach. Raport PayPal przedstawia dane dot. graczy w USA, którzy chętnie płacą za to, że mogą grać (abonamenty, dodatki).

Graczy płacących można podzielić na trzy kategorie: osoby grające w gry typu MMO/MMOG (ang. Massively Multiplayer Online Games), użytkowników innych gier społecznościowych, wreszcie — graczy rekreacyjnych (ang. casual gamers).

Z raportu wynika, że w gry internetowe gra w sumie ponad 40% dorosłych. W znaczącej części gracze stwierdzają, że kupowaliby więcej towarów wirtualnych, gdyby mogli przy tym zarabiać premie w systemach lojalnościowych.

>> Czytaj też: Chińczycy niechętnie płacą za wideo w sieci

Infografika PayPal o graczach w USA
fot. PayPal - Infografika PayPal o graczach w USA
Ten sam raport wskazuje także, że jeśli chodzi o czas przeznaczany na granie, osoby grające w MMO spędzają na grze 22 godziny w tygodniu, przy czym codziennie grywa 40% z nich. Użytkownicy innych gier społecznościowych grają w nie przez 16 godzin na tydzień, przy czym codziennie grywa 56% z nich; zaś gracze rekreacyjni przeznaczają na grę 8 godzin w tygodniu, przy czym codziennie zasiada ich do gry 34%. Spośród grających w gry MMO aż 77% to mężczyźni, podczas gdy wśród użytkowników innych gier społecznościowych i rekreacyjnych dominują kobiety (59%).

Do czołowych gier internetowych, w które grają użytkownicy systemu PayPal, należą: World of WarCraft, Final Fantasy, Bejeweled i FarmVille.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. DALL-E